Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 896148

Učenička evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola"


Bratko, Denis; Ljubin, Tajana; Matijević, Milan
Učenička evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola" // Napredak (Zagreb), 141 (2000), 2; 156-169 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 896148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenička evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola"
(Pupils' evaluation of the "Active/Efficient school" curriculum)

Autori
Bratko, Denis ; Ljubin, Tajana ; Matijević, Milan

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 141 (2000), 2; 156-169

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
vanjska evaluacija, kurikulum, aktivna škola, nastavne strategije
(external evaluation, curriculum, active school, teaching strategies)

Sažetak
U radu su prikazani rezultati vanjske evaluacije kurikuluma Aktivna/efikasna škola. Projekt Aktivna/efikasna škola provodi se u dvanaest model-škola, a sastoji se u poučavanju učitelja humanističko-motivacijskom pristupu u nastavi. Cilj evaluacije bio je ispitati postiže li kurikulum svoje ciljeve te razlikuje li se model škole od kontrolnih škola po varijablama na koje je projekt usmjeren. U ispitivanju je sudjelovalo ukupno 619 učenika iz dviju eksperimentalnih i dviju kontrolnih škola. Rezultati usporedbe učenika eksperimentalnih i kontrolnih škola upućuju na zaključak da su načela koja se promoviraju projektom Aktivna/efikasna škola zastupljenija u eksperimentalnim školama. Projekt je imao učinka na neke varijable strategija učenja i poučavanja, motivaciju učenika i osposobljenost za samostalno učenje, kao i na prijateljski odnos između učenika i učitelja. Od upitničkih mjera značajni učinci uočeni su na jednoj varijabli ličnosti (prosocijalno ponašanje) i dvjema varijablama razredno- nastavnog ozračja (zadovoljstvo i poteškoće).

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)

Avatar Url Tajana Ljubin Golub (autor)

Avatar Url Denis Bratko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bratko, Denis; Ljubin, Tajana; Matijević, Milan
Učenička evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola" // Napredak (Zagreb), 141 (2000), 2; 156-169 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Bratko, D., Ljubin, T. & Matijević, M. (2000) Učenička evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola". Napredak (Zagreb), 141 (2), 156-169.
@article{article, author = {Bratko, Denis and Ljubin, Tajana and Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2000}, pages = {156-169}, keywords = {vanjska evaluacija, kurikulum, aktivna \v{s}kola, nastavne strategije}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {141}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {U\v{c}eni\v{c}ka evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna \v{s}kola"}, keyword = {vanjska evaluacija, kurikulum, aktivna \v{s}kola, nastavne strategije} }
@article{article, author = {Bratko, Denis and Ljubin, Tajana and Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2000}, pages = {156-169}, keywords = {external evaluation, curriculum, active school, teaching strategies}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {141}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Pupils' evaluation of the "Active/Efficient school" curriculum}, keyword = {external evaluation, curriculum, active school, teaching strategies} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font