Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 89594

Suočavanje s akademskim stresom i slobodno vrijeme učenika


Brdar, Ingrid; Lončarić, Darko
Suočavanje s akademskim stresom i slobodno vrijeme učenika // XIII. Dani psihologije u Zadru / Sorić, Izabela (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2002. str. 7-7 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 89594 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suočavanje s akademskim stresom i slobodno vrijeme učenika
(Coping with academic stress and leisure)

Autori
Brdar, Ingrid ; Lončarić, Darko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
XIII. Dani psihologije u Zadru / Sorić, Izabela - Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2002, 7-7

Skup
XIII. Dani psihologije u Zadru

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 22.05.2002. - 25.05.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Suočavanje s akademskim stresom; slobodno vrijeme
(coping with academic stress; leisure)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati mogu li učenici biti klasificirani u grupe ovisno o tome kako provode slobodno vrijeme i ispitati odnos između strategija suočavanja s akademskim stresom i načina provođenja slobodnog vremena. 455 učenika osnovne i srednje škole obgovorilo je na upitnik Strategije suočavanja s neuspjehom u školi i Upitnik o načinu provođenja slobodnog vremena. Primijenjena je klaster analiza kako bi se učenici klasificirali na temelju odgovora u Upitniku o načinu provođenja slobodnog vremena. Dobivena su četiri klastera ispitanika. Prvi klaster obuhvaća učenike koji najviše slobodnog vremena provode u zabavi. To je najstarija skupina koja ima najlošiji školski uspjeh i najniži rezultat na strategiji rješavanja problema. Drugi klaster čine učenici koji svim aktivnostima u slobodnom vremenu posvećuju manje vremena. Tu skupinu čine mlađi učenici boljeg školskog uspjeha. Kada dobiju lošu ocjenu, najmanje traže socijalnu podršku i najmanje se oslanjaju na strategiju zaboravljanja. Treći klaster čine učenici koji najviše slobodnog vremena provode u čitanju knjiga i odlascima u kazališta. Ta skupina obuhvaća starije učenike prosječnog školskog uspjeha, sklonih traženju socijalne podrške od prijatelja i roditelja. Oni također nisu skloni zaboravljanju loše ocjene. Četvrti klaster obuhvaća učenike koji su najmanje skloni socijalno nepoželjnim oblicima zabave, a najviše vremena provode u sportskim aktivnostima. Ta je grupa učenika najmlađa i ima najbolji školski uspjeh, a u svim strategijama suočavanja s akademskim stresom (osim emocionalnih reakcija) ima najviši rezultat.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009024

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ingrid Brdar (autor)

Avatar Url Darko Lončarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brdar, Ingrid; Lončarić, Darko
Suočavanje s akademskim stresom i slobodno vrijeme učenika // XIII. Dani psihologije u Zadru / Sorić, Izabela (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2002. str. 7-7 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Brdar, I. & Lončarić, D. (2002) Suočavanje s akademskim stresom i slobodno vrijeme učenika. U: Sorić, I. (ur.)XIII. Dani psihologije u Zadru.
@article{article, author = {Brdar, Ingrid and Lon\v{c}ari\'{c}, Darko}, editor = {Sori\'{c}, I.}, year = {2002}, pages = {7-7}, keywords = {Suo\v{c}avanje s akademskim stresom, slobodno vrijeme}, title = {Suo\v{c}avanje s akademskim stresom i slobodno vrijeme u\v{c}enika}, keyword = {Suo\v{c}avanje s akademskim stresom, slobodno vrijeme}, publisher = {Odjel za psihologiju Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brdar, Ingrid and Lon\v{c}ari\'{c}, Darko}, editor = {Sori\'{c}, I.}, year = {2002}, pages = {7-7}, keywords = {coping with academic stress, leisure}, title = {Coping with academic stress and leisure}, keyword = {coping with academic stress, leisure}, publisher = {Odjel za psihologiju Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font