Pregled bibliografske jedinice broj: 895303
Poučavanje ruskomu kao stranom jeziku - tradicionalan ili suvremen pristup poučavanju
Poučavanje ruskomu kao stranom jeziku - tradicionalan ili suvremen pristup poučavanju // Treći međunarodni znanstveni skup Knjiga i društvo: socijalna, filološka i intelektualna povijest i sadašnjost knjige
Split, Hrvatska, 2017. str. 30-31 (demonstracija, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 895303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje ruskomu kao stranom jeziku - tradicionalan ili suvremen pristup poučavanju
(Teaching Russian as a foreign language - traditional or modern approach)
Autori
Hadžihalilović, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Treći međunarodni znanstveni skup Knjiga i društvo: socijalna, filološka i intelektualna povijest i sadašnjost knjige
/ - , 2017, 30-31
Skup
Treći međunarodni znanstveni skup Knjiga i društvo: socijalna, filološka i intelektualna povijest i sadašnjost knjige
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 26.09.2017. - 27.09.2017
Vrsta sudjelovanja
Demonstracija
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Ruski kao strani jezik ; tradicionalan pristup učenju i poučavanju jezika ; suvremen pristup učenju i poučavanju jezika ; udžbenici ruskog kao stranog jezika
(Russian as a foreign language ; Traditional approach to teaching and learning the language ; Modern approach to teaching and learning the language ; Russian as a foreign language textbooks)
Sažetak
Poučavanje ruskomu kao stranomu jeziku danas u mnogome se razlikuje od tradicionalnog pristupa poučavanju. Uloge nastavnika i studenta mijenjaju se ovisno o pristupima koji se u nastavi koriste. Iako je do nedavno uloga nastavnika bila ključna u učenju stranih jezika, danas se učenju ruskoga kao stranoga jezika pristupa s problemsko-stvaralačkog aspekta te je poučavanje usmjereno na studenta. Bez obzira na koga je sam proces usmjeren, na nastavnika u tradicionalnomu smislu ili na studenta u suvremenomu, uloga udžbenika ruskoga kao stranoga jezika u nastavnom procesu od jednake je važnosti. U ovome će se radu pokazati prednosti i nedostatci obaju pristupa s naglaskom na udžbenike ruskoga kao stranoga jezika kao nastavna pomagala bez kojih je kako učenje tako i poučavanje neizvedivo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija