Pregled bibliografske jedinice broj: 895252
Utjecaj glazbe na područja osobnosti kod djece jasličke dobi
Utjecaj glazbe na područja osobnosti kod djece jasličke dobi, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja, Petrinja
CROSBI ID: 895252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj glazbe na područja osobnosti kod djece jasličke dobi
(The Influence of Music on children`s Personality Areas in the Nursery Group)
Autori
Žitnik, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja
Mjesto
Petrinja
Datum
28.09
Godina
2017
Stranica
33
Mentor
Jelena Blašković
Ključne riječi
glazbene sposobnosti, jaslička dob, razvoj djeteta, teorije osobnosti, utjecaj glazbe
(children`s development, influence of music, musical abilities, nursery group, personality theories)
Sažetak
U ovom radi govori se o utjecaju glazbe na dječji razvoj kroz njihov boravak u jasličkoj skupini. Ističe se emocionalni i socijalni razvoj djeteta koji je iznimno važan da bi dijete moglo razumjeti glazbu te je objašnjen od samog rođenja djeteta pa do njegove treće godine života. Prve godine djetetova života su najvažnije jer se tada formira ličnost djeteta. Pojavljuju se temeljne emocije, a dijete postaje društveno biće koje ovisi o svojim roditeljima i odgajateljima. Kako bi se roditelji mogli vratiti poslu djecu sve češće šalju u jaslice gdje se o njima brinu odgajatelji. Pošto se rad odnosi samo na djecu jasličke skupine istaknut je utjecaj glazbe od 1 do 3 godine života te uvjeti koji moraju biti ostvareni da bi se razvile glazbene sposobnosti. Djeca jasličke dobi uživaju u glazbi koja utječe na njihov cjelokupan razvoj, uče kako razumjeti glazbu te kroz glazbene aktivnosti stječu nova prijateljstva. Sva djeca imaju biološki utemeljene glazbene sposobnosti, a na odraslima je da to primijete i vrednuju. Također, navedene su glazbene aktivnosti te dani primjeri glazbenih aktivnosti koje se usvajaju s djecom jasličke skupine. U radu se nalaze i četiri teorije osobnosti svjetski poznatih psihologa koje su također bitne kod formiranja glazbenog ukusa djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija