Pregled bibliografske jedinice broj: 895054
Uloga knjižnice u cjeloživotnom učenju
Uloga knjižnice u cjeloživotnom učenju, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za kulturologiju, Osijek
CROSBI ID: 895054 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga knjižnice u cjeloživotnom učenju
(The Role of Library in Lifelong Learning)
Autori
Radičević, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za kulturologiju
Mjesto
Osijek
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
32
Mentor
Živić, Tihomir
Neposredni voditelj
Vinaj, Marina
Ključne riječi
knjižnice, cjeloživotno učenje, Comenius, Erasmus+, Grundtvig, Leonardo da Vinci, Knjižnica "Fran Galović" u Koprivnici, informacijska pismenost, obrazovanje odraslih, obrazovanje (formalno, informalno i neformalno)
(libraries, LLL, Comenius, Erasmus+, Grundtvig, Leonardo da Vinci, Fran Galović Library in Koprivnica, information literacy, adult education (andragogy), education (formal, informal, and non-formal))
Sažetak
Rad ispituje fenomenologiju informacijske pismenosti u širemu kontekstu knjižnične uloge i djelovanja u programima cjeloživotnoga učenja i obrazovanja odraslih te drugim shemama Europske unije. Stoga su posebno sagledani razmjenski paketi Comeniusa, Erasmusa+, Grundtviga i Leonarda da Vincija, uz konkretizaciju na primjeru Knjižnice Frana Galovića u Koprivnici i na primjerima formalnoga, informalnog i neformalnog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju