Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 894861

Implementacija marketinga u nakladništvo


Gašparić, Silvija
Implementacija marketinga u nakladništvo, 2017., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 894861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija marketinga u nakladništvo
(Implementation of marketing in publishing)

Autori
Gašparić, Silvija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2017

Stranica
60

Mentor
Pasanec Preprotić, Suzana

Neposredni voditelj
Petković, Gorana

Ključne riječi
nakladništvo, marketing, knjiga poezije, anketa
(marketing, publishing, book of poetry, query)

Sažetak
U današnjem turbulentnom tržišnom natjecanju marketing se smatra najvažnijom poslovnom funkcijom. Ovim radom naglašava se važnost marketinga u nakladništvu kao ključnog segmenta pri stvaranju i distribuciji nakladničkog proizvoda. Istraživanjem i analizom hrvatskog knjižnog nakladništva, njegove strategije i provedbe marketinških aktivnosti te usporedbom sa stranim nakladničkim kućama, sagledat će se stanje hrvatskog knjižnog nakladništva – njegove prednosti i mane. S obzirom na provedenu analizu, na jednom konkretnom primjeru neobjavljene knjige poezije, bit će dan prijedlog prikladnih marketinških aktivnosti s posebnim naglaskom na sinergiju grafičkog oblikovanja i marketinga prilikom projektiranja samog proizvoda. Za potrebe istraživanja neobjavljenoj knjizi poezije dati će se konačni izgled. Nakon izrade prijeloma, velika važnost pridat će se vanjskom izgledu knjige – koricama. Uz nekoliko različitih verzija klasičnog oblika knjige bit će izrađena i e-verzija. S obzirom na to da je riječ o neobjavljenoj zbirci poezije, obradit će se i pojam samoizdavaštva (self-publishinga). Zbog skromnog koncepta marketinga u hrvatskom književnom nakladništvu, prijedlog promocijskih aktivnosti bit će idealtipski i time možda neprimjeren današnjem zahtjevnom tržištu. Prikaz rezultata i procjena uspjeha predloženih marketinških aktivnosti bit će dana evaluacijom anketnih upitnika pri čemu će glavnu ulogu imati oprema i vanjski izgled analiziranih uzoraka knjigoveškog proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija

Napomena
Knjiga poezije je autorsko djelo.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Gašparić, Silvija
Implementacija marketinga u nakladništvo, 2017., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Gašparić, S. (2017) 'Implementacija marketinga u nakladništvo', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ga\v{s}pari\'{c}, Silvija}, year = {2017}, pages = {60}, keywords = {nakladni\v{s}tvo, marketing, knjiga poezije, anketa}, title = {Implementacija marketinga u nakladni\v{s}tvo}, keyword = {nakladni\v{s}tvo, marketing, knjiga poezije, anketa}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ga\v{s}pari\'{c}, Silvija}, year = {2017}, pages = {60}, keywords = {marketing, publishing, book of poetry, query}, title = {Implementation of marketing in publishing}, keyword = {marketing, publishing, book of poetry, query}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font