Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 894440

Poticanje vizualno – motoričke integracije kod učenika s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi


Bijonda, Lorena
Poticanje vizualno – motoričke integracije kod učenika s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi, 2017., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 894440 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje vizualno – motoričke integracije kod učenika s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi

Autori
Bijonda, Lorena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2017

Stranica
49

Mentor
Pinjatela, Renata

Ključne riječi
vizualno – motorička integracija, motorički poremećaji
(visual-motor integration, motor disabilities)

Sažetak
Vizualno-motorička integracija je temeljna vještina potrebna za točno i kvalitetno izvršenje grafomotorike tijekom djetinjstva. To je stupanj u kojem su vizualna percepcija i pokreti oka i ruke dobro koordinirani. Djeca s motoričkim teškoćama skupina su kod kojih su učestale teškoće vizualne percepcije i fine motorike u predškolskoj i u školskoj dobi. Cilj ovog rada je procijeniti utjecaj edukacijsko-rehabilitacijskog programa na vizualno-motoričku integraciju kod djece s motoričkim poremećajima školske dobi.Program je sadržavao aktivnosti poticanja fine motorike, grafomotorike, percepcije i vizualno-motoričke integracije, a provodio se tijekom 3 mjeseca, dva puta tjedno u trajanju od 45- 60 minuta. U svrhu procjene i evaluacije korišteni su: Beery-Buktenica test vizualno-motoričke integracije, Funkcionalno stupnjevanje grubih motoričkih funkcija (Gross Motor Function Classification System-GMFCS), Klasifikacijski sustav manualne sposobnosti (Manual Ability Classification System-MACS) i Klasifikacijski sustav komunikacijskih funkcija (Communication Function Classification System-CFCS). Za utvrđivanje razlika između eksperimentalne i kontrolne skupine, korišten je Mann-Whitney U test, a za utvrđivanje razlika prije i nakon provedenog programa unutar skupina korišten je Test sume rangova. Na temelju statističke obrade i analize podataka, rezultati pokazuju da postoji statistički značajna razlika između eksperimentalne i kontrolne skupine u finalnim rezultatima na promatranim varijablama, pri čemu su rezultati eksperimentalne skupine statistički značajno bolji. Time je potvrđena polazna hipoteza da će nakon provođenja edukacijsko-rehabilitacijskog programa doći do poboljšanja na području vizualno-motoričke integracije u eksperimentalnoj skupini učenika s motoričkim poremećajima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Pinjatela (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bijonda, Lorena
Poticanje vizualno – motoričke integracije kod učenika s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi, 2017., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Bijonda, L. (2017) 'Poticanje vizualno – motoričke integracije kod učenika s motoričkim poremećajima u osnovnoj školi', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bijonda, Lorena}, year = {2017}, pages = {49}, keywords = {vizualno – motori\v{c}ka integracija, motori\v{c}ki poreme\'{c}aji}, title = {Poticanje vizualno – motori\v{c}ke integracije kod u\v{c}enika s motori\v{c}kim poreme\'{c}ajima u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {vizualno – motori\v{c}ka integracija, motori\v{c}ki poreme\'{c}aji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bijonda, Lorena}, year = {2017}, pages = {49}, keywords = {visual-motor integration, motor disabilities}, title = {Poticanje vizualno – motori\v{c}ke integracije kod u\v{c}enika s motori\v{c}kim poreme\'{c}ajima u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {visual-motor integration, motor disabilities}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font