Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 894289

Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod osnovnoškolaca


Fintić, Teodora
Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod osnovnoškolaca, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 894289 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod osnovnoškolaca
(Emotion regulation and internet violence among primary school pupils)

Autori
Fintić, Teodora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
30.09

Godina
2015

Stranica
34

Mentor
Šincek, Daniela

Neposredni voditelj
Babić Čikeš, Ana

Ključne riječi
prevencija nasilja preko interneta, ponašanje na internetu, znanje o nasilju na internetu, upravljanje emocijama
(cyberbullying prevention, online behaviour, the knowledge of cyberbullying, managing emotions)

Sažetak
S obzirom da postoji ograničeni broj istraživanja o učinkovitosti prevencija nasilja preko interneta, ovo istraživanje nastojalo je provjeriti kvalitetu primjenjenog programa prevencije nasilja preko interneta na uzorku ranih adolescenata. Također, istraživanje je nastojalo ispitati povezanost sposobnosti upravljanja emocijama i uključivanja u nasilje preko interneta. Uzorak je činilo N=97 učenika 5.-8. razreda osnovne škole raspoređenih u kontrolnu i tretmansku skupinu, no uzeti su obzir samo učenici koji su sudjelovali u mjerenju i prije i poslije provedbe programa, odnosno N=80 učenika. Korišteni instrumenti prije i poslije programa prevencije nasilja na internetu bili su: Upitnik otkrivanja podataka o sebi na internetu (Milić i Tomašić Humer, 2105), Skala doživljavanja/činjenja nasilja preko interneta (Cetin, Yaman i Peker, 2011) te Upitnik znanja o nasilju preko interneta (Milić i Tomašić Humer, 2105), dok je Test upravljanja emocijama (Babić Čikeš i Buško, 2013) korišten samo u 1. mjerenju. Rezultati su ukazali na neučinkovitost primjenjenih programa prevencije nasilja preko interneta u promjeni ponašanja na internetu (otkrivanju podataka o sebi i činjenju/doživljavanju nasilja preko interneta) i znanja o nasilju na internetu, čime su odbijene prve dvije istraživačke hipoteze. Treća istraživačka hipoteza je potvrđena: pronađena je mala negativna povezanost između sposobnosti upravljanja emocijama i činjenja nasilja na internetu. Također, pronađena je mala negativna povezanost između sposobnosti upravljanja emocijama i doživljavanja nasilja preko interneta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ana Babić Čikeš (mentor)

Avatar Url Daniela Šincek (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fintić, Teodora
Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod osnovnoškolaca, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek
Fintić, T. (2015) 'Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod osnovnoškolaca', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Finti\'{c}, Teodora}, year = {2015}, pages = {34}, keywords = {prevencija nasilja preko interneta, pona\v{s}anje na internetu, znanje o nasilju na internetu, upravljanje emocijama}, title = {Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod osnovno\v{s}kolaca}, keyword = {prevencija nasilja preko interneta, pona\v{s}anje na internetu, znanje o nasilju na internetu, upravljanje emocijama}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Finti\'{c}, Teodora}, year = {2015}, pages = {34}, keywords = {cyberbullying prevention, online behaviour, the knowledge of cyberbullying, managing emotions}, title = {Emotion regulation and internet violence among primary school pupils}, keyword = {cyberbullying prevention, online behaviour, the knowledge of cyberbullying, managing emotions}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font