Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 894287

Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod srednjoškolaca


Bočkai, Agata
Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod srednjoškolaca, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 894287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod srednjoškolaca
(Emotion regulation and internet violence among secondary school pupils)

Autori
Bočkai, Agata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
28.09

Godina
2016

Stranica
33

Mentor
Šincek, Daniela

Neposredni voditelj
Babić Čikeš, Ana

Ključne riječi
nasilje preko interneta, učenici srednje škole, kontrolna i tretmanska skupina, emocionalna inteligencija
(cyber bullying, high school students, control and treatment group, emotional intelligence)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učinkovitost programa prevencije nasilja preko interneta i ispitati povezanost emocionalne inteligencije, doživljavanja i činjenja nasilja preko interneta kod učenika srednje škole. Istraživanje je provedeno na uzorku od N=130 učenika srednje škole Gimnazija 1 u Osijeku. Instrumenti korišteni u istraživanju bili su: Upitnik otkrivanja podataka o sebi na internetu (Milić i Tomašić Humer, 2015), Upitnik znanja o nasilju preko interneta (Milić i Tomašić Humer, 2015), Skala doživljavanja/činjenja nasilja preko interneta (Cetin, Yaman i Peker, 2011) i Test upravljanja emocijama (Babić Čikeš i Buško, 2013). Rezultati pokazuju da program prevencije nije imao učinka na znanje o nasilju preko interneta, doživljavanje i činjenje nasilja te na otkrivanje osobnih podataka o sebi na internetu kod učenika srednje škole. Međutim, pronađena je statistički značajna razlika između kontrolne i tretmanske skupine u doživljavanju i činjenju nasilja, gdje su sudionici tretmanske skupine izjavili da doživljavaju i čine više nasilja od sudionika kontrolne skupine. Također, pronađena je statistički značajna niska negativna povezanost između rezultata na Testu upravljanja emocijama i rezultata na Subskali činjenja nasilja preko interneta. Oni sudionici koji su ostvarili viši rezultat na Testu upravljanja emocijama, čine manje nasilja preko interneta. Konačno, pronađena je statistički značajna visoka pozitivna povezanost između rezultata na Subskali činjenje nasilja preko interneta i rezultata na Subskali doživljavanja nasilja preko interneta što upućuje na to da oni sudionici koji čine nasilje preko interneta ga ujedno i doživljavaju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ana Babić Čikeš (mentor)

Avatar Url Daniela Šincek (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bočkai, Agata
Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod srednjoškolaca, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek
Bočkai, A. (2016) 'Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod srednjoškolaca', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{c}kai, Agata}, year = {2016}, pages = {33}, keywords = {nasilje preko interneta, u\v{c}enici srednje \v{s}kole, kontrolna i tretmanska skupina, emocionalna inteligencija}, title = {Sposobnost upravljanja emocijama i nasilje preko interneta kod srednjo\v{s}kolaca}, keyword = {nasilje preko interneta, u\v{c}enici srednje \v{s}kole, kontrolna i tretmanska skupina, emocionalna inteligencija}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{c}kai, Agata}, year = {2016}, pages = {33}, keywords = {cyber bullying, high school students, control and treatment group, emotional intelligence}, title = {Emotion regulation and internet violence among secondary school pupils}, keyword = {cyber bullying, high school students, control and treatment group, emotional intelligence}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font