Pregled bibliografske jedinice broj: 893989
Taksonomija alata namijenjenih učenju programiranja
Taksonomija alata namijenjenih učenju programiranja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijsko - komunikacijske tehnologije, Pula
CROSBI ID: 893989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Taksonomija alata namijenjenih učenju programiranja
(Taxonomy of tools designed for learning programming)
Autori
Sinožić, Sebastian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za informacijsko - komunikacijske tehnologije
Mjesto
Pula
Datum
25.09
Godina
2017
Stranica
46
Mentor
Orehovački, Tihomir
Ključne riječi
taksonomija, Internet, alati, programiranje
(taxonomy, Internet, tools, programming)
Sažetak
Prilikom izrade taksonomije alata za učenje programiranja, potrebno je pronaći veliki broj podataka koji nam mogu biti korisni za provedbu same klasifikacije i stvaranja skupina alata za korištenje prilikom učenja programiranja, i to prvenstveno prema namjeni koja se namjerava koristiti za učenje. Radi specifičnosti teme i pronalaska relevantne količine podataka, potrebno je posjetiti i analizirati veći broj internetskih stranica, obraditi ih prema tematskoj smjernici i analizirati, kako bi se mogle stvoriti osnovne skupine kao što je u radu prikazano. Obzirom da smo se opredijelili da izvor podataka i smjernica koji će nam pomoći u stvaranju taksonomije budu izvori s raznih internetskih stranica (foruma, te drugih kolaboracijskih izvora koji su neobično velikog značaja), samo početak istraživanja prilikom izrade ovog rada bio je usmjeren ka internet izvorima. Prema samom naslovu teme, na Internetu ima jako malo izravnih podataka pa je potrebno proširiti fokus traženih ulaznih podataka kao parametara neophodnih za izradu same taksonomije. U interakciji s raznim stranicama, uočen je izuzetno velik broj komentara, tema ili cjelina, koji spominju nesnalaženje korisnika alata ili pak korištenje krivih alata za svoje interese, te je iz tog razloga potreba za ovakvom taksonomijom alata za učenje programiranja tim viša. Nakon dovršetka izrade analize prikupljenih podataka te klasifikacije alata, kompletna tematska cjelina čini se još više korisna nego što je zapravo na početku govorio sam naslov teme. Nakon početnog problema oko iznalaženja izvora za analizu, sve većim angažmanom i pronalaženjem podataka, ukupnim rezultatima ovaj završni rad još više nam govori o značaju taksonomije za sve korisnike pametnih uređaja i tehnike, bez obzira na njihov stupanj znanja i socijalni status, odnosno da pruža univerzalan uvid svim zainteresiranim čitateljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti