Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 893902

Primjena gamifikacije u mobilnim aplikacijama


Šišić, Anamarija
Primjena gamifikacije u mobilnim aplikacijama, 2017., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 893902 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena gamifikacije u mobilnim aplikacijama
(Application of gamification in mobile applications)

Autori
Šišić, Anamarija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2017

Stranica
66

Mentor
Mandić, Lidija

Ključne riječi
korisničko iskustvo, gamifikacija, mobilne aplikacije
(user experience, gamification, mobile aplication)

Sažetak
Gamifikacija je termin koji obuhvaća primjenu elemenata i principa računalnih igara kako bi motivirao i angažirao ljude u kontekstu koji sam po sebi nije računalna igra. Implementacija gamifikacije ne smije biti trivijalna i važno je razumjeti i primjeniti elemente igre u određen kontekst kako bi on bio uspješan kod korisnika. U teorijskom djelu rada proučeno je korisničko iskustvo i detaljno opisane faze procesa korisničkog iskustva. Zatim su opisane vizualne smjernice za dizajn aplikacije na Android operativnom sustavu. Na kraju je opisan pojam gamifikacije, elementi gamifikacije kao i njena uloga u korisničkom iskustvu. U eksperimentalnom djelu rada vrši se analiza konkurentnih aplikacija, analizira se ciljana publika putem ankete i izrađuju se persone. Nadalje, se opisuju funkcionalnosti autorske aplikacije što vodi do izrade prototipa. Prototip autorske aplikacije se testira putem ankete. Glavni cilj ovoga rada je proučiti kako primjena gamifikacije u aplikacijama može imati pozitivan učinak da motivira korisnika kako bi poboljšao tjelesnu aktivnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Mandić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šišić, Anamarija
Primjena gamifikacije u mobilnim aplikacijama, 2017., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Šišić, A. (2017) 'Primjena gamifikacije u mobilnim aplikacijama', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}i\v{s}i\'{c}, Anamarija}, year = {2017}, pages = {66}, keywords = {korisni\v{c}ko iskustvo, gamifikacija, mobilne aplikacije}, title = {Primjena gamifikacije u mobilnim aplikacijama}, keyword = {korisni\v{c}ko iskustvo, gamifikacija, mobilne aplikacije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}i\v{s}i\'{c}, Anamarija}, year = {2017}, pages = {66}, keywords = {user experience, gamification, mobile aplication}, title = {Application of gamification in mobile applications}, keyword = {user experience, gamification, mobile aplication}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font