Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 893226

PROMIŠLJANJE STUDENATA 4. I 5. GODINE UČITELJSKOGA STUDIJA O SADRŽAJIMA PRIRODOSLOVLJA KAO TEMELJA ZA POUČAVANJE SADRŽAJA NASTAVNOGA PREDMETA PRIRODA I DRUŠTVO


Jenjić, Andrea
PROMIŠLJANJE STUDENATA 4. I 5. GODINE UČITELJSKOGA STUDIJA O SADRŽAJIMA PRIRODOSLOVLJA KAO TEMELJA ZA POUČAVANJE SADRŽAJA NASTAVNOGA PREDMETA PRIRODA I DRUŠTVO, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 893226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PROMIŠLJANJE STUDENATA 4. I 5. GODINE UČITELJSKOGA STUDIJA O SADRŽAJIMA PRIRODOSLOVLJA KAO TEMELJA ZA POUČAVANJE SADRŽAJA NASTAVNOGA PREDMETA PRIRODA I DRUŠTVO
(Opinions of the fourth and fifth year students of the Department of Teacher Education about Natural Science contents as foundation for teaching Nature and Society in the elementary school)

Autori
Jenjić, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
20.09

Godina
2017

Stranica
111

Mentor
Restović, Ivana

Ključne riječi
promišljanja studenata, Prirodoslovlje, Priroda i društvo
(students opinions, Natural Sciences, Nature and Society)

Sažetak
Istraživanje o prirodi i odnosima u njoj staro je koliko i samo društvo i ljudska civilizacija. Čovjek je, kao integralni dio prirodne i društvene zajednice, istraživačkim radom neprestano proširivao svoja znanja. Poznavanje prirode i njenih zakonitosti postale su nužne za opstanak ljudi. Tako se tijekom povijesti razvila potreba za prirodoznanstvenim opismenjavanjem društva, a danas spoznaje prirodnih znanosti predstavljaju neizostavan dio sustava odgoja i obrazovanja. Stjecanjem prirodoslovnih znanja i vještina pojedinci razvijaju intelektualne sposobnosti, postaju osposobljeni logički promišljati i kritički zaključivati, rješavati probleme te živjeti i raditi u skladu sa zahtjevima koje nameće ubrzani razvoj tehnologije i suvremeno društvo. U radu su ispitani stavovi studenata o sadržajima kolegija Prirodoslovlje kao temelja za poučavanje nastavnoga predmeta Priroda i društvo u nižim razredima osnovne škole, a u svrhu istraživanja je proveden upitnik koji su ispunjavali studenti 4. i 5. godine Učiteljskoga studija Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Splitu. Cilj kolegija je ovladati osnovama iz sadržaja prirodnih znanosti, upoznati temeljne zakone života, građu živih bića i njihovu povezanost s prirodom, u svrhu razvijanja općih i specifičnih kompetencija za kvalitetan rad u nastavnom procesu i primjenu u svakodnevnom životu. Rezultati istraživanja potvrđuju da su studenti razvili pozitivan stav prema kolegiju Prirodoslovlje u svim njegovim segmentima, predavanjima, seminarima i vježbama te ga smatraju nužnim u obrazovanju budućih učitelja. Posebno se ističe pozitivan stav studenata prema aktivnom sudjelovanju u izvođenju pokusa i praktičnim radovima, jer samostalno istraživanje dovodi do otkrivanja i boljeg poimanja procesa i pojava u prirodi i okruženju u kojem se živi te razvoja osobnog mišljenja i logičkog prosuđivanja. Studenti 4. i 5. godine Učiteljskoga studija Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Splitu smatraju da ovako osmišljeni sadržaji kolegija Prirodoslovlje predstavljaju dobar temelj za obrazovanje budućih učitelja razredne nastave u predmetima prirodoslovnog područja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Restović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jenjić, Andrea
PROMIŠLJANJE STUDENATA 4. I 5. GODINE UČITELJSKOGA STUDIJA O SADRŽAJIMA PRIRODOSLOVLJA KAO TEMELJA ZA POUČAVANJE SADRŽAJA NASTAVNOGA PREDMETA PRIRODA I DRUŠTVO, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Jenjić, A. (2017) 'PROMIŠLJANJE STUDENATA 4. I 5. GODINE UČITELJSKOGA STUDIJA O SADRŽAJIMA PRIRODOSLOVLJA KAO TEMELJA ZA POUČAVANJE SADRŽAJA NASTAVNOGA PREDMETA PRIRODA I DRUŠTVO', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jenji\'{c}, Andrea}, year = {2017}, pages = {111}, keywords = {promi\v{s}ljanja studenata, Prirodoslovlje, Priroda i dru\v{s}tvo}, title = {PROMI\v{S}LJANJE STUDENATA 4. I 5. GODINE U\v{C}ITELJSKOGA STUDIJA O SADR\v{Z}AJIMA PRIRODOSLOVLJA KAO TEMELJA ZA POU\v{C}AVANJE SADR\v{Z}AJA NASTAVNOGA PREDMETA PRIRODA I DRU\v{S}TVO}, keyword = {promi\v{s}ljanja studenata, Prirodoslovlje, Priroda i dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jenji\'{c}, Andrea}, year = {2017}, pages = {111}, keywords = {students opinions, Natural Sciences, Nature and Society}, title = {Opinions of the fourth and fifth year students of the Department of Teacher Education about Natural Science contents as foundation for teaching Nature and Society in the elementary school}, keyword = {students opinions, Natural Sciences, Nature and Society}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font