Pregled bibliografske jedinice broj: 893187
Primjena modernih web tehnologija pri izradi internetske trgovine žarulja i rasvjete
Primjena modernih web tehnologija pri izradi internetske trgovine žarulja i rasvjete, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za elektrotehniku i računarstvo, Dubrovnik
CROSBI ID: 893187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena modernih web tehnologija pri izradi internetske trgovine žarulja i rasvjete
(Implementation of modern web technologies in light bulbs and lighting web shop development)
Autori
Muhoberac, Dubravko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za elektrotehniku i računarstvo
Mjesto
Dubrovnik
Datum
21.09
Godina
2017
Stranica
89
Mentor
Žubrinić, Krunoslav
Neposredni voditelj
Sjekavica, Tomo
Ključne riječi
internetska trgovina, moderne web tehnologije, online kupnja, PayPal, rasvjeta, žarulje
(web shop, modern web technologies, online shopping, PayPal, lighting, light bulbs)
Sažetak
U ovom radu opisana je izrada internetske trgovine žarulja i rasvjete. Za realizaciju internetske trgovine korištene su moderne web tehnologije. Ova internetska trgovina omogućuje kupcu kupnju proizvoda iz udobnosti vlastitog doma. Jedini preduvjet za kupnju je registracija korisnika na web stranici internetske trgovine. Kao način plaćanja koristi se PayPal sustav. PayPal je tvrtka koja nudi mogućnost da se uplate i ostale novčane transakcije u potpunosti odvijaju putem Interneta. U teorijskom dijelu rada prikazane su i proučene već postojeće internetske trgovine žarulja i rasvjete, te su analizirani sustavi za online plaćanje karticama. Opisane su web tehnologije korištene u izradi internetske trgovine: HTML, CSS, PHP, JavaScript, jQuery, AJAX, JSON, BootStrap, MySQL, WampServer i PayPal. U praktičnom dijelu rada predložen je model realizacije internetske trgovine žarulja i rasvjete uz pomoć modela sustava. Na temelju predloženog modela je realizirana internetska trgovina. Opisan je način realizacije, te način korištenja internetske trgovine iz perspektive kupca i prodavača. Internetska trgovina posjetiteljima omogućuje pregledavanje proizvoda, ali ne i kupnju. Ukoliko osoba želi kupiti proizvod mora se registrirati na web stranici internetske trgovine, s čime dobiva i mogućnost komentiranja proizvoda. Sa druge strane, prodavač na internetskoj trgovini ima ulogu administratora, što mu omogućuje pristup administratorskom sučelju, a s time dobiva mogućnost administracije kategorija i proizvoda, te pregled korisnika i narudžbi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku