Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 893155

Modeliranje interpersonalne marketinške komunikacije u prodajnom procesu primjenom bihevioralne teorije igara


Kostelić, Katarina
Modeliranje interpersonalne marketinške komunikacije u prodajnom procesu primjenom bihevioralne teorije igara, 2017., doktorska disertacija, Fakultet ekonomije i turizma, Pula


CROSBI ID: 893155 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeliranje interpersonalne marketinške komunikacije u prodajnom procesu primjenom bihevioralne teorije igara
(Modeling interpersonal marketing communication in sale process applying behavioral game theory)

Autori
Kostelić, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet ekonomije i turizma

Mjesto
Pula

Datum
11.01

Godina
2017

Stranica
209

Mentor
Prof. dr. sc. Škare, Marinko ; prof. dr. sc. Križman Pavlović, Danijela

Ključne riječi
bihevioralna teorija igara ; ravnoteža ; donošenje odluka ; ograničena racionalnost ; interpersonalna marketinška komunikacija
(behavioral game theory ; equilibrium ; decision - making ; bounded rationality ; interpersonal marketing communication)

Sažetak
Cilj disertacije je definirati i testirati model u okvirima bihevioralne teorije igara koji može opisati, objasniti i predvidjeti tijek i ishod pojednostavljene interpersonalne marketinške komunikacije u prodajnom procesu. Stoga je potrebno u model uključiti bihevioralni čimbenik koji opisuje i razlikuje karakteristike pojedinaca. Zbog toga dolazi do potrebe za redefiniranjem koncepta ravnoteže u okviru igre, odnosno potrebe za pooštrenim konceptom ravnoteže koji će zahtijevati ostvarenje Bayesove savršene ravnoteže i statističke ravnoteže uvjetovane bihevioralnim čimbenikom. Bihevioralni podatci prikupljeni su pomoću originalnog anketnog upitnika, te statistički obrađeni. Doprinos rada očituje se u definiranju i testiranju deskriptivnih, eksplikativnih i prediktivnih svojstva modela interpersonalne komunikacije, uz naglasak na donošenje odluka, racionalnost pojedinaca i dominantne strategije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Ekonomija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli


Citiraj ovu publikaciju:

Kostelić, Katarina
Modeliranje interpersonalne marketinške komunikacije u prodajnom procesu primjenom bihevioralne teorije igara, 2017., doktorska disertacija, Fakultet ekonomije i turizma, Pula
Kostelić, K. (2017) 'Modeliranje interpersonalne marketinške komunikacije u prodajnom procesu primjenom bihevioralne teorije igara', doktorska disertacija, Fakultet ekonomije i turizma, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kosteli\'{c}, Katarina}, year = {2017}, pages = {209}, keywords = {bihevioralna teorija igara, ravnote\v{z}a, dono\v{s}enje odluka, ograni\v{c}ena racionalnost, interpersonalna marketin\v{s}ka komunikacija}, title = {Modeliranje interpersonalne marketin\v{s}ke komunikacije u prodajnom procesu primjenom bihevioralne teorije igara}, keyword = {bihevioralna teorija igara, ravnote\v{z}a, dono\v{s}enje odluka, ograni\v{c}ena racionalnost, interpersonalna marketin\v{s}ka komunikacija}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kosteli\'{c}, Katarina}, year = {2017}, pages = {209}, keywords = {behavioral game theory, equilibrium, decision - making, bounded rationality, interpersonal marketing communication}, title = {Modeling interpersonal marketing communication in sale process applying behavioral game theory}, keyword = {behavioral game theory, equilibrium, decision - making, bounded rationality, interpersonal marketing communication}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font