Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 892464

Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda


Bajčić, Valentino
Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 892464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda
(Impact of perceived price and quality on purchasing decision for counterfeit products)

Autori
Bajčić, Valentino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
17.07

Godina
2017

Stranica
46

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
krivotvoreni proizvodi, kvaliteta, cijena, percepcija, potošači
(Counterfeit Products, Quality, Price, Perception, Consumers)

Sažetak
Rad govori o utjecaju percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bajčić, Valentino
Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Bajčić, V. (2017) 'Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Baj\v{c}i\'{c}, Valentino}, year = {2017}, pages = {46}, keywords = {krivotvoreni proizvodi, kvaliteta, cijena, percepcija, poto\v{s}a\v{c}i}, title = {Utjecaj percipirane cijene i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda}, keyword = {krivotvoreni proizvodi, kvaliteta, cijena, percepcija, poto\v{s}a\v{c}i}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Baj\v{c}i\'{c}, Valentino}, year = {2017}, pages = {46}, keywords = {Counterfeit Products, Quality, Price, Perception, Consumers}, title = {Impact of perceived price and quality on purchasing decision for counterfeit products}, keyword = {Counterfeit Products, Quality, Price, Perception, Consumers}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font