Pregled bibliografske jedinice broj: 892450
Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje
Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 892450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje
(Mutually creating value for consumers in the business spending market)
Autori
Glavina, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.06
Godina
2017
Stranica
51
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
poslovni subjekti, vrijednost za kupca, reaktivnost kupaca, prikupljanje znanja, kvaliteta odnosa, buduća suradnja
(business entities, value for customer, customer reactivity, knowledge gathering, quality of relationships, future co-operation)
Sažetak
Rad govori o međusobnom stvaranju vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija