Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 892442

Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike


Katanar, Ivana
Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 892442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike
(Determining the specificity of buying natural cosmetics)

Autori
Katanar, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
17.07

Godina
2017

Stranica
63

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
prirodna kozmetika, funkcionalna korist, emocionalna korist, društvena korist, potrošačko znanje, potrošački etnocentrizam
(natural cosmetics, functional benefit, emotional benefit, social benefit, consumer knowledge, consumer ethnocentrism)

Sažetak
Rad govori o određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Katanar, Ivana
Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Katanar, I. (2017) 'Određivanje specifičnosti kupovine prirodne kozmetike', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Katanar, Ivana}, year = {2017}, pages = {63}, keywords = {prirodna kozmetika, funkcionalna korist, emocionalna korist, dru\v{s}tvena korist, potro\v{s}a\v{c}ko znanje, potro\v{s}a\v{c}ki etnocentrizam}, title = {Odre\djivanje specifi\v{c}nosti kupovine prirodne kozmetike}, keyword = {prirodna kozmetika, funkcionalna korist, emocionalna korist, dru\v{s}tvena korist, potro\v{s}a\v{c}ko znanje, potro\v{s}a\v{c}ki etnocentrizam}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Katanar, Ivana}, year = {2017}, pages = {63}, keywords = {natural cosmetics, functional benefit, emotional benefit, social benefit, consumer knowledge, consumer ethnocentrism}, title = {Determining the specificity of buying natural cosmetics}, keyword = {natural cosmetics, functional benefit, emotional benefit, social benefit, consumer knowledge, consumer ethnocentrism}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font