Pregled bibliografske jedinice broj: 892408
Utjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda
Utjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda, 2017., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 892408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda
(Influence of price and quality perception on buying a forged product)
Autori
Bajčić, Valentino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
17.07
Godina
2017
Stranica
45
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
krivotvoreni proizvodi, kvaliteta, cijena, percepcija, potošači
(forged products, quality, price, perception, harm)
Sažetak
Ovaj diplomski rad govori o utjecaju percepcije cijene i kvalitete na odluku o kupnji krivotvorenih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija