Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 892408

Utjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda


Bajčić, Valentino
Utjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda, 2017., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 892408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda
(Influence of price and quality perception on buying a forged product)

Autori
Bajčić, Valentino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
17.07

Godina
2017

Stranica
45

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
krivotvoreni proizvodi, kvaliteta, cijena, percepcija, potošači
(forged products, quality, price, perception, harm)

Sažetak
Ovaj diplomski rad govori o utjecaju percepcije cijene i kvalitete na odluku o kupnji krivotvorenih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bajčić, Valentino
Utjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda, 2017., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Bajčić, V. (2017) 'Utjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Baj\v{c}i\'{c}, Valentino}, year = {2017}, pages = {45}, keywords = {krivotvoreni proizvodi, kvaliteta, cijena, percepcija, poto\v{s}a\v{c}i}, title = {Utjecaj percepcije cijena i kvalitete na odluku o kupnji kod krivotvorenih proizvoda}, keyword = {krivotvoreni proizvodi, kvaliteta, cijena, percepcija, poto\v{s}a\v{c}i}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Baj\v{c}i\'{c}, Valentino}, year = {2017}, pages = {45}, keywords = {forged products, quality, price, perception, harm}, title = {Influence of price and quality perception on buying a forged product}, keyword = {forged products, quality, price, perception, harm}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font