Pregled bibliografske jedinice broj: 892398
Etika oglašavanja
Etika oglašavanja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 892398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etika oglašavanja
(Ethics of advertising)
Autori
Škarjak, Manuela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.09
Godina
2017
Stranica
33
Mentor
Dlačić, Jasmina
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
etika, oglašavanje, ne-etični oglasi, televizijsko oglašavanje
(ethics, ethics of advertising, unethical ads, television advertising)
Sažetak
U radu se dolazi di spoznaje i zaključka o primjeni etike oglašavanja na televizijsko oglašavanje u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka