Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 892398

Etika oglašavanja


Škarjak, Manuela
Etika oglašavanja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 892398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etika oglašavanja
(Ethics of advertising)

Autori
Škarjak, Manuela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
18.09

Godina
2017

Stranica
33

Mentor
Dlačić, Jasmina

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
etika, oglašavanje, ne-etični oglasi, televizijsko oglašavanje
(ethics, ethics of advertising, unethical ads, television advertising)

Sažetak
U radu se dolazi di spoznaje i zaključka o primjeni etike oglašavanja na televizijsko oglašavanje u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Maja Vujičić (mentor)

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škarjak, Manuela
Etika oglašavanja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Škarjak, M. (2017) 'Etika oglašavanja', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}karjak, Manuela}, year = {2017}, pages = {33}, keywords = {etika, ogla\v{s}avanje, ne-eti\v{c}ni oglasi, televizijsko ogla\v{s}avanje}, title = {Etika ogla\v{s}avanja}, keyword = {etika, ogla\v{s}avanje, ne-eti\v{c}ni oglasi, televizijsko ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}karjak, Manuela}, year = {2017}, pages = {33}, keywords = {ethics, ethics of advertising, unethical ads, television advertising}, title = {Ethics of advertising}, keyword = {ethics, ethics of advertising, unethical ads, television advertising}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font