Pregled bibliografske jedinice broj: 892147
Odnos bavljenja sportskim aktivnostima i socio- emocionalni razvoj adolescenata.
Odnos bavljenja sportskim aktivnostima i socio- emocionalni razvoj adolescenata. // Kineziološke kompetencije u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč, 2017. str. 127-131 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 892147 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos bavljenja sportskim aktivnostima i socio-
emocionalni razvoj adolescenata.
(The relationship between sport activities and socio-
emotional development of adolescents.)
Autori
Budetić, Vedran ; Velki, Tena ; Župan, Daria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kineziološke kompetencije u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Findak, Vladimir - Poreč, 2017, 127-131
Skup
26. ljetna škola kineziologija Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 27.06.2017. - 01.07.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sportske aktivnosti, adolescenti, socio-emocionalni razvoj
(sport activities, adolescents, social-emotional development)
Sažetak
Cilj je istražiti kakav je odnos bavljenja tjelesnom aktivnošću i socio-emocionalnog razvoja učenika srednjoškolske dobi. Ukupno je sudjelovalo 185 učenika srednjoškolske dobi (31, 4% dječaka i 53% djevojaka) prosječne dobi M=15, 6. Učenici su popunili Upitnik sportskih aktivnosti, Upitnik emocionanlne komptencije te Skalu socijalne i emocionalne usamljenosti. Rezultati su pokazali kako učenici koji se rekreativno bave sportom imaju više prijatelja od učenika koji se ne bave sportom te da učenici koji se bave sportom (i profesionalno i rekreativno) imaju bolje razvijenu emocionalnu kompetenciju od učenika koji se na bave sportom. Nadalje, učenici koji provode više vremena tjedno baveći se sportom imaju i više prijatelja i bolje razvijenu emocionalnu kompetentnost. Kontinuirano bavljenje sportskim aktivnostima očito je značajno za uspostavljenje socijalnih odnosa kao i učenje načina nošenja s emocijama. Stoga je očekivano da će upravo mlade osobe koje se bave sportskim aktivnostima imati bolje razvijene socio- emocionalne kompetencije od osoba koje se sportom ne bave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek