Pregled bibliografske jedinice broj: 891764
Stavovi o volonterstvu i volonterski angažman srednjoškolske populacije grada Siska
Stavovi o volonterstvu i volonterski angažman srednjoškolske populacije grada Siska, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 891764 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi o volonterstvu i volonterski angažman srednjoškolske populacije grada Siska
(Attitudes on Volunteering and Voluntary Engagement of high school students in Sisak)
Autori
Lisinski, Ana-Maria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.03
Godina
2016
Stranica
41
Mentor
Božić, Jasmina ; Kufrin, Krešimir
Ključne riječi
volontiranje, volonterski angažman, srednjoškolci, grad Sisak
(volonteering, voluntary engagement, high school students, Sisak)
Sažetak
U radu su prikazani podatci anketnog istraživanja stavova prema volontiranju i volonterskog angažmana srednjoškolske populacije grada Siska. Istraživanje je provedeno na uzorku od 225 ispitanika u pet srednjih škola u gradu Sisku: Tehnička škola Sisak, Strukovna škola Sisak, Industrijsko-obrtnička škola Sisak, Ekonomska škola Sisak i Gimnazija Sisak. Osnovni cilj rada bio je stjecanje empirijskog uvida u stavove prema volontiranju i karakteristike volonterskog angažmana srednjoškolske populacije grada Siska. Istražili smo u kojoj mjeri srednjoškolska populacija volontira, što ju motivira prema volontiranju te postoji li povezanost tih varijabli sa spolom, dosadašnjim školskim uspjehom, socioekonomskim statusom roditelja i drugim relevantnim karakteristikama. Dobiveni podatci ukazuju na to da su stavovi srednjoškolaca prema volontiranju generalno pozitivni te da je volontiralo oko 26% sisačkih srednjoškolaca. No, kada govorimo o učestalosti volontiranja, potvrđena su dosadašnja istraživanja koja ukazuju na to da volontiranje u Hrvatskoj nije aktivnost koja se učestalo provodi. Pretpostavka o razlikovanju srednjoškolaca prema volonterskom angažmanu s obzirom na pojedine socio-demografske karakteristike je dijelom potvrđena. Od izvedenih hipoteza potvrđena je statistički značajna razlika prema spolu, prema obrazovanju oca i prema prosjeku ocjena. Statistički značajna razlika prema volonterskom angažmanu nije pronađena u odnosu na obrazovanje majke i imovinski status. Također smo potvrdili i hipotezu da škola nije najvažniji među izvorima saznanja o volontiranju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb