Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 891548

Povezanost psiholoških poteškoća i simptoma ADHD poremećaja kod djece u osnovnoj školi


Sesar, Kristina; Dodaj, Arta
Povezanost psiholoških poteškoća i simptoma ADHD poremećaja kod djece u osnovnoj školi // V. Kongres psihologa Bosne i Hercegovine
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2017. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 891548 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost psiholoških poteškoća i simptoma ADHD poremećaja kod djece u osnovnoj školi

Autori
Sesar, Kristina ; Dodaj, Arta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
V. Kongres psihologa Bosne i Hercegovine

Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 02.03.2017. - 04.03.2017

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ADHD, psihološke poteškoće, djeca

Sažetak
Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi izraženost simptoma ADHD-a kod djece u dobi od 6 do 13 godina te povezanost između ADHD-a i psiholoških poteškoća. U istraživanju je sudjelovalo 405 roditelja djece u dobi od 6 do 13 godina koji su ispunili Skalu procjene ponašanja djece od 6 do 18 godina i Skalu hiperaktivnosti-impulzivnosti- pažnje. Dobiveni rezultati pokazuju da postoji relativno čvrsta povezanost između simptoma ADHD poremećaja i psiholoških poteškoća. Djeca koja zadovoljavaju kriterije za dijagnozu ADHD-a izražavaju veću učestalost psiholoških poteškoća u odnosu na djecu koja ne udovoljavaju kriterijima za dijagnozu ADHD poremećaja. Također, kod djece s izraženim simptomima anksioznosti/depresivnosti, socijalnih problema i problema pažnje utvrđeno je postojanje simptoma ADHD poremećaja u odnosu na skupinu djece bez navedenih simptoma. Na osnovu dobivenih rezultata može se zaključiti da kod djece s ADHD-om postoji veća vjerojatnost razvoja psiholoških poteškoća. Nadalje, pokazalo se da simptomi anksioznosti/depresivnosti, socijalni problemi i problemi s pažnjom imaju značajnu ulogu u razvoju ADHD-a, s nešto nižim udjelom prediktivne snage.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Arta Dodaj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sesar, Kristina; Dodaj, Arta
Povezanost psiholoških poteškoća i simptoma ADHD poremećaja kod djece u osnovnoj školi // V. Kongres psihologa Bosne i Hercegovine
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2017. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Sesar, K. & Dodaj, A. (2017) Povezanost psiholoških poteškoća i simptoma ADHD poremećaja kod djece u osnovnoj školi. U: V. Kongres psihologa Bosne i Hercegovine.
@article{article, author = {Sesar, Kristina and Dodaj, Arta}, year = {2017}, keywords = {ADHD, psiholo\v{s}ke pote\v{s}ko\'{c}e, djeca}, title = {Povezanost psiholo\v{s}kih pote\v{s}ko\'{c}a i simptoma ADHD poreme\'{c}aja kod djece u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {ADHD, psiholo\v{s}ke pote\v{s}ko\'{c}e, djeca}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Sesar, Kristina and Dodaj, Arta}, year = {2017}, keywords = {ADHD, psiholo\v{s}ke pote\v{s}ko\'{c}e, djeca}, title = {Povezanost psiholo\v{s}kih pote\v{s}ko\'{c}a i simptoma ADHD poreme\'{c}aja kod djece u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {ADHD, psiholo\v{s}ke pote\v{s}ko\'{c}e, djeca}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font