Pregled bibliografske jedinice broj: 891542
Predstavljanje pilot projekta studentskoga mentorstva na Studiju psihologije
Predstavljanje pilot projekta studentskoga mentorstva na Studiju psihologije // Treća godišnja konferencija Mladi znanstvenici- Znanost kao kultura neslaganja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2016. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 891542 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Predstavljanje pilot projekta studentskoga mentorstva na Studiju psihologije
Autori
Čarapina, Ivona ; Dodaj, Arta ; Šunjić, Marijana ; Sesar, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Treća godišnja konferencija Mladi znanstvenici- Znanost kao kultura neslaganja
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 15.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
studentsko mentorstvo, akademska prilagodba, zadovoljstvo mentorstvom
Sažetak
Prva godina studija životna je tranzicija koja zahtjeva znatnu akademsku, socijalnu i emocionalnu prilagodbu studenta. Većina njih se, osim akademskih stresora, susreće i s nekim dodatnim stresorima kao što su separacija od obitelji, promjena mjesta boravka, gubitak socijalne mreže i slično. Sve navedeno upućuje na potrebu uvođenja nekog oblika studentskog mentorstva, a sve s ciljem povećanja psihološke dobrobiti, uspješnosti studiranja i zadovoljstva studijem. Cilj rada je predstavljanje pilot-projekta studentskog mentorstva na Studiju psihologije Filozofskog fakulteta u Mostaru. Mentori (volonteri) bili su studenti prve i druge godine diplomskog studija psihologije, pod vodstvom djelatnica Studija. Svaki mentor je bio zadužen za određeni broj studenata prve godine studija po slučajnom odabiru, a tempo konzultacija određivali su studentikorisnici s obzirom na potrebe. Zadaci studenata- savjetnika uključivali su instrumentalnu i informacijsku podršku, prvenstveno usmjerenu na povećanje uspješnosti studiranja. U radu su predstavljeni i preliminarni rezultati istraživanja zadovoljstva studenata prve godine mentorstvom, provedenog na kraju probnog razdoblja od dva mjeseca. Studenti izvještavaju o korisnosti projekta kao i o zadovoljstvu studentima- mentorima. Također, prezentirani su i podaci o zadovoljstvu prikupljeni na studentskim mentorima. Na kraju su navedene smjernice i preporuke za širenje programa mentorstva na studente drugih studija Filozofskog fakulteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija