Pregled bibliografske jedinice broj: 891482
Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije
Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 891482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije
(Impact of country of origin on building a destination brand)
Autori
Mirt, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.09
Godina
2017
Stranica
52
Mentor
Krupka, Zoran
Ključne riječi
zemlja podrijetla, imidž zemlje podrijetla, imidž marke destinacije, izgradnja marke destinacije, znanje potrošača
(Country of origin, Image of country of origin, Image of destination brand, Building a destination brand, Consumer knowledge)
Sažetak
Turizam je danas pristupačan velikom broju ljudi i interes za svim temama na ovom području, osobito u Republici Hrvatskoj, svakim danom sve više raste. S interesom raste i broj turističkih putovanja, a samim time i konkurencija među turističkim destinacijama. Zbog toga je destinacijama ključno pronaći razlikovnu točku i formulu uspjeha koja će privući turiste i od njih napraviti vjerne potrošače koji će se uvijek iznova vraćati. Ključ formiranja diferencijacije leži u dobro razvijenoj strategiji razvoja marke destinacije, koja će na pravi način istaknuti sve karakteristike koje su turistima važne. U tom procesu važnu ulogu ima i imidž zemlje podrijetla. Upravo je on često razlikovna točka kod izgradnje marke proizvoda, a ovim je radom i istraživanjem ispitano ima li isti učinak i na izgradnju marke destinacije. Zbog toga su navedeni i objašnjeni svi čimbenici koji kroz imidž zemlje podrijetla mogu djelovati na izgradnju marke destinacije i njihova pojedinačna važnost u formiranju iste. Na uzorku od 409 ispitanika republike Hrvatske i Sjedinjenih Američkih država ispitana je važnost svakog pojedinog čimbenika i potencijalan utjecaj već postojećeg znanja potrošača o marki destinacije na njen odnos s imidžem zemlje podrijetla. Na temelju prikupljenih podataka donesen je zaključak o povezanosti ta dva pojma i izneseni savjeti koji organizacijama mogu pomoći u kreiranju marke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija