Pregled bibliografske jedinice broj: 891411
Marketing ciljnih tržišta i tržišno pozicioniranje na primjeru poduzeća Anfap d.o.o.
Marketing ciljnih tržišta i tržišno pozicioniranje na primjeru poduzeća Anfap d.o.o. // Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 81-88
CROSBI ID: 891411 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing ciljnih tržišta i tržišno pozicioniranje na primjeru poduzeća Anfap d.o.o.
(Targeting and positioning as a marketing strategy of Anfap company)
Autori
Magzan, Maša ; Miličević, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva
Urednik/ci
Martinović, Maja
Izdavač
MATE
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
81-88
ISBN
978-953-246-135-0
Ključne riječi
Marketing ciljnih tržišta, pozicioniranje, izravni marketing
(Targeting, positioning, direct marketing)
Sažetak
Marketing ciljnih tržišta podrazumijeva dijeljenje ukupnog tržišta na tržišne segment i usmjeravanje fokusa marketinških aktivnosti na odabrane segmente. Marketing ciljnih tržišta omogućava uspješno alociranje marketinških aktivnosti. Dobro definiran marketing ciljnog tržišta znači da su promocija, cijena i distribucija jednostavniji i primjereniji segmentu kojem su proizvod ili usluga namijenjeni. Cilj ovog poslovnog slučaja je dati uvid u korištenje aktivnosti marketinga ciljnih tržišta na primjeru tvrtke Anfap d.o.o.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb,
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb