Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 891411

Marketing ciljnih tržišta i tržišno pozicioniranje na primjeru poduzeća Anfap d.o.o.


Magzan, Maša; Miličević, Katarina
Marketing ciljnih tržišta i tržišno pozicioniranje na primjeru poduzeća Anfap d.o.o. // Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 81-88


CROSBI ID: 891411 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing ciljnih tržišta i tržišno pozicioniranje na primjeru poduzeća Anfap d.o.o.
(Targeting and positioning as a marketing strategy of Anfap company)

Autori
Magzan, Maša ; Miličević, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva

Urednik/ci
Martinović, Maja

Izdavač
MATE

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
81-88

ISBN
978-953-246-135-0

Ključne riječi
Marketing ciljnih tržišta, pozicioniranje, izravni marketing
(Targeting, positioning, direct marketing)

Sažetak
Marketing ciljnih tržišta podrazumijeva dijeljenje ukupnog tržišta na tržišne segment i usmjeravanje fokusa marketinških aktivnosti na odabrane segmente. Marketing ciljnih tržišta omogućava uspješno alociranje marketinških aktivnosti. Dobro definiran marketing ciljnog tržišta znači da su promocija, cijena i distribucija jednostavniji i primjereniji segmentu kojem su proizvod ili usluga namijenjeni. Cilj ovog poslovnog slučaja je dati uvid u korištenje aktivnosti marketinga ciljnih tržišta na primjeru tvrtke Anfap d.o.o.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb,
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maša Magzan (autor)

Avatar Url Katarina Miličević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Magzan, Maša; Miličević, Katarina
Marketing ciljnih tržišta i tržišno pozicioniranje na primjeru poduzeća Anfap d.o.o. // Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 81-88
Magzan, M. & Miličević, K. (2012) Marketing ciljnih tržišta i tržišno pozicioniranje na primjeru poduzeća Anfap d.o.o.. U: Martinović, M. (ur.) Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva. Zagreb, MATE, str. 81-88.
@inbook{inbook, author = {Magzan, Ma\v{s}a and Mili\v{c}evi\'{c}, Katarina}, editor = {Martinovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {81-88}, keywords = {Marketing ciljnih tr\v{z}i\v{s}ta, pozicioniranje, izravni marketing}, isbn = {978-953-246-135-0}, title = {Marketing ciljnih tr\v{z}i\v{s}ta i tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje na primjeru poduze\'{c}a Anfap d.o.o.}, keyword = {Marketing ciljnih tr\v{z}i\v{s}ta, pozicioniranje, izravni marketing}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Magzan, Ma\v{s}a and Mili\v{c}evi\'{c}, Katarina}, editor = {Martinovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {81-88}, keywords = {Targeting, positioning, direct marketing}, isbn = {978-953-246-135-0}, title = {Targeting and positioning as a marketing strategy of Anfap company}, keyword = {Targeting, positioning, direct marketing}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font