Pregled bibliografske jedinice broj: 890914
Skeletna animacija u unificiranome fizikalnom pogonu temeljenom na česticama
Skeletna animacija u unificiranome fizikalnom pogonu temeljenom na česticama, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
CROSBI ID: 890914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Skeletna animacija u unificiranome fizikalnom pogonu temeljenom na česticama
Autori
Lovrović, Bojan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb
Datum
13.07
Godina
2017
Stranica
25
Mentor
Mihajlović, Željka
Neposredni voditelj
Mihajlović, Željka
Ključne riječi
particle, physics, GPGPU, simulation, fluid simulation, unified solver, position-based dynamics
Sažetak
This thesis presents an implementation of a system similar to Nvidia Flex. It improves upon Flex, with its implementation of joints. This feature can be utilized to construct a ’ragdoll’ (a popular physical representation of a skeletal system) on the GPU, therefore alleviating the work on the CPU side. Also, unlike Flex, which requires a Nvidia GPU, this thesis and its implementation have been built with graphics hardware agnosticism. Although not every feature is implemented, features that are, do have more elaboration.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Računarstvo