Pregled bibliografske jedinice broj: 890890
Obilježja turističke potražnje u Međugorju
Obilježja turističke potražnje u Međugorju // Stavovi i potrošnja turista u Federaciji BiH - TOMAS – 'pilot' 2010. / Marušić, Zrinka (ur.).
Sarajevo : Zagreb: Federalno ministarstvo okoliša i turizma Federacije Bosne i Hercegovine ; Institut za turizam, 2010. str. 75-90
CROSBI ID: 890890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja turističke potražnje u Međugorju
(Characteristics of tourism demand in Medjugorje)
Autori
Miličević, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Stavovi i potrošnja turista u Federaciji BiH - TOMAS – 'pilot' 2010.
Urednik/ci
Marušić, Zrinka
Izdavač
Federalno ministarstvo okoliša i turizma Federacije Bosne i Hercegovine ; Institut za turizam
Grad
Sarajevo : Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
75-90
ISBN
978-953-614522-5
Ključne riječi
Turistička potražnja, istraživanje tržišta, vjerski turizam, Međugorje
(Tourism demand, market research, pilgrimage tourism, Medjugorje)
Sažetak
Istraživanje TOMAS FBiH 'pilot' 2010. sastoji se od četiri primarna istraživanja turističke potražnje u Federaciji BiH i to: TOMAS FBiH Sarajevo i Mostar (istraživanja gradske turističke potražnje), TOMAS FBiH Međugorje (istraživanje potražnje vjerskog turizma) i TOMAS FBiH Neum (istraživanje potražnje ljetnog odmorišnog turizma). Istraživanja se zasnivaju na prikupljanju primarnih podataka izravno od turista i posjetitelja. Metodološki okvir istraživanja TOMAS u cijelosti je zasnovan na primjeni jedinstvenih statističkih standarda koji omogućuju međunarodnu usporedbu dobivenih podataka, a preporučili su ih Statistički ured UN-a, Svjetska turistička organizacija i Europska komisija za područje statistike (EUROSTAT). Glavne skupine obilježja obuhvaćene u svim istraživanjima jesu: profil posjetitelja, glavna obilježja putovanja, glavna obilježja boravka u destinaciji, stavovi o ponudi odnosno stupanj zadovoljstva elementima turističke ponude FBiH i destinacije, ukupni izdaci tijekom boravka u destinaciji i izdaci za glavne vrste usluga tijekom boravka u destinaciji. Rezultati istraživanja objavljeni su u istoimenoj knjizi u izdanju Instituta za turizam. U knjizi su, osim opisa metoda istraživanja i glavnih rezultata za četiri destinacije, u tablicama u prilogu prikazani cjeloviti rezultati istraživanja. Sva obilježja potražnje obuhvaćena TOMAS FBiH 2010. istraživanjem analizirana su na razini svake destinacije i prema glavnim segmentima potražnje u destinaciji, primjerice, vrsti smještaja, zemlji stalnog boravka posjetitelja, duljini boravka posjetitelja (turisti i jednodnevni posjetitelji), sezoni boravka i glavnom motivu posjeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija