Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 890819

Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga obiteljskih i malih hotela u Republici Hrvatskoj


Miličević, Katarina
Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga obiteljskih i malih hotela u Republici Hrvatskoj // Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 64-70


CROSBI ID: 890819 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga obiteljskih i malih hotela u Republici Hrvatskoj
(Market research as a basis of marketing strategy for small and family hotels in Croatia)

Autori
Miličević, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva

Urednik/ci
Martinović, Maja

Izdavač
MATE

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
64-70

ISBN
978-953-246-135-0

Ključne riječi
Strategija marketinga, istraživanje tržišta, mali i obiteljski hoteli
(Marketing strategy, market research, small and family hotels)

Sažetak
Kako bi obiteljski i mali hoteli bili konkurentni na tržištu, neophodno je pravilno usmjeravanje njihova poslovanja. Definirana strategija marketinga i njezino provođenje u tome ima vrlo važnu ulogu. Rad u obliku poslovnog slučaja iznosi prijedlog kako istražiti provođenje strategija marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb,
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Katarina Miličević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miličević, Katarina
Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga obiteljskih i malih hotela u Republici Hrvatskoj // Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 64-70
Miličević, K. (2012) Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga obiteljskih i malih hotela u Republici Hrvatskoj. U: Martinović, M. (ur.) Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva. Zagreb, MATE, str. 64-70.
@inbook{inbook, author = {Mili\v{c}evi\'{c}, Katarina}, editor = {Martinovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {64-70}, keywords = {Strategija marketinga, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, mali i obiteljski hoteli}, isbn = {978-953-246-135-0}, title = {Istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta kao temelj strategije marketinga obiteljskih i malih hotela u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Strategija marketinga, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, mali i obiteljski hoteli}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Mili\v{c}evi\'{c}, Katarina}, editor = {Martinovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {64-70}, keywords = {Marketing strategy, market research, small and family hotels}, isbn = {978-953-246-135-0}, title = {Market research as a basis of marketing strategy for small and family hotels in Croatia}, keyword = {Marketing strategy, market research, small and family hotels}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font