Pregled bibliografske jedinice broj: 890819
Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga obiteljskih i malih hotela u Republici Hrvatskoj
Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga obiteljskih i malih hotela u Republici Hrvatskoj // Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 64-70
CROSBI ID: 890819 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje tržišta kao temelj strategije marketinga obiteljskih i malih hotela u Republici Hrvatskoj
(Market research as a basis of marketing strategy for small and family hotels in Croatia)
Autori
Miličević, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva
Urednik/ci
Martinović, Maja
Izdavač
MATE
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
64-70
ISBN
978-953-246-135-0
Ključne riječi
Strategija marketinga, istraživanje tržišta, mali i obiteljski hoteli
(Marketing strategy, market research, small and family hotels)
Sažetak
Kako bi obiteljski i mali hoteli bili konkurentni na tržištu, neophodno je pravilno usmjeravanje njihova poslovanja. Definirana strategija marketinga i njezino provođenje u tome ima vrlo važnu ulogu. Rad u obliku poslovnog slučaja iznosi prijedlog kako istražiti provođenje strategija marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb,
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Katarina Miličević
(autor)