Pregled bibliografske jedinice broj: 890715
Stvaranje agendi: slučaj izbjegličke krize u hrvatskim medijima
Stvaranje agendi: slučaj izbjegličke krize u hrvatskim medijima // ediji, novinarstvo i ljudska prava : zbornik radova 7. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija / Car, Viktorija ; Matović, Marijana (ur.).
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 39-55 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 890715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje agendi: slučaj izbjegličke krize u hrvatskim medijima
(Agenda construction: case study of refugee crisis in Croatian media)
Autori
Jurišić, Jelena ; Vesnić Alujević, Lucia ; Bonacci, Duje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Ediji, novinarstvo i ljudska prava : zbornik radova 7. regionalne znanstvene konferencije Vjerodostojnost medija
/ Car, Viktorija ; Matović, Marijana - Zagreb : Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2017, 39-55
ISBN
978-953-8174-05-6
Skup
7. regionalna znanstvena konferencija Vjerodostojnost medija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.05.2016. - 21.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
izbjeglička kriza ; Hrvatska ; online mediji ; medijska agenda ; politička agenda
(refugee crisis ; Croatia ; online media ; media agenda ; policy agenda)
Sažetak
Zbjeglička kriza zainteresirala je hrvatske medije i prije nego što je val izbjeglica stigao 16. rujna 2015. u Hrvatsku, a od toga trenutka postala je jedna od najvažnijih unutarnjopolitičkih i medijskih tema. Medijsko prezentiranje izbjegličke krize i problema izbjeglica ne samo da je utjecalo na formiranje javnog mnijenja u Hrvatskoj, već je moglo utjecati i na odluke birača za koga glasovati na parlamentarnim izborima u jesen 2015. U ovom radu prezentirat ćemo rezultate istraživanja praćenja izbjegličke krize u osam hrvatskih online medija (Jutarnji.hr, Večernji.hr, 24sata.hr, Tportal.hr, Index.hr, Net.hr, Dnevnik.hr, Vijesti.rtl.hr) u razdoblju kada je Hrvatska bila dio Zapadnobalkanske rute kojom izbjeglice putuju u Europsku uniju (16. rujna 2015. – 10. ožujka 2016.). Zadaća je istraživanja metodom analize sadržaja utvrditi koliko često i na koji način su navedeni mediji izvještavali o ovoj temi. Cilj istraživanja bio je spoznati kakve su bile i kako su se tijekom tog razdoblja mijenjale medijska i politička agenda u odnosu na migrante i izbjeglice. Uz pomoć alata VoxPopuli izmjerili smo kako je publika reagirala na njih, povećanjem ili gubitkom interesa za komentiranje odgovarajućih objava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb