Pregled bibliografske jedinice broj: 890710
O interpretaciji značenja u govoru nastavnika na satu stranog jezika
O interpretaciji značenja u govoru nastavnika na satu stranog jezika // Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 189-199 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 890710 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O interpretaciji značenja u govoru nastavnika na satu stranog jezika
(On the interpretation of meaning in FL teacher talk)
Autori
Čurković-Kalebić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
/ Granić, Jagoda - Zagreb : Split : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005, 189-199
ISBN
953-96391-6-6
Skup
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 14.05.2004. - 16.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava engleskog jezika ; govor nastavnika ; čin ; funkcionalno značenje
(English language teaching ; teacher talk ; act ; functional meaning)
Sažetak
U radu se razmatraju vrste značenja nastavnikovih iskaza u verbalnoj interakciji na satu stranog jezika. Provedenim analizama otkrivaju se vrste i distribucija značenja nastavnikovih iskaza na funkcionalnoj razini interpretacije diskursa. Posebno se razmatraju razlike u prisustvu promatranih značenja na različitim razinama učenja/poučavanja (niži i viši razredi osnovne škole). Istraživanje se vrši na prijepisu snimaka razrednog dijaloga na satu engleskoj jezika u osnovnoj školi (1. - 7. razreda).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija