Pregled bibliografske jedinice broj: 890702
Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika
Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika // Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 107-118 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 890702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponavljanje kao strategija komunikacije u govoru nastavnika stranog jezika
(Repeating as a Communication Strategy in FL Teacher Talk)
Autori
Čurković-Kalebić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Jezik u društvenoj interakciji
/ Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005, 107-118
Skup
Jezik u društvenoj interakciji
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.05.2005. - 17.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
govor nastavnika stranog jezika, ponavljeni iskazi, funkcije, strategije
(foreign language teacher talk, repeated utterances, functions, strategies)
Sažetak
U radu se govori o ponavljanju u govoru nastavnika stranog jezika. Na temelju snimaka razrednoga govora na satu stranog jezika otkriva se prisustvo ponovljenih iskaza u govoru nastavnika te funkcije koje ti ponovljeni iskazi obavljaju. Također se opisuju i strategije za kojima nastavnik poseže pri izvršavanju pojedince funkcije ponavljanja. Na zaključnom dijelu rada se iznose implikacije za daljnja istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija