Pregled bibliografske jedinice broj: 890640
Integrirane marketinške komunikacije kao strategija za održavanje tržišne dominacije i rast profitabilnog poslovanja
Integrirane marketinške komunikacije kao strategija za održavanje tržišne dominacije i rast profitabilnog poslovanja // Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 209-222
CROSBI ID: 890640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirane marketinške komunikacije kao strategija za održavanje tržišne dominacije i rast profitabilnog poslovanja
(Integrated marketing communication as a strategy for market growth and profitability)
Autori
Magzan, Maša ; Miličević, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva
Urednik/ci
Martinović, Maja
Izdavač
MATE
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
209-222
ISBN
978-953-246-135-0
Ključne riječi
Strategija marketinga, integrirane marketinške komunikacije, marka
(Marketing strategy, integrated marketing communication, brand)
Sažetak
Održavanje tržišne dominacije i rast profitabilnog poslovanja temelji se na dobroj marketinškoj strategiji koja jamči konzistentnost unutar kategorije proizvoda te pažljivu koordinaciju marketinških komunikacija. Za međunarodnu prepoznatljivost marke nije dovoljna inovativnost u razvoju novih proizvoda. Ovaj rad na primjeru poslovnog slučaja daje uvid u važnost integrirane komunikacije svih elemenata marke.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb