Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 890640

Integrirane marketinške komunikacije kao strategija za održavanje tržišne dominacije i rast profitabilnog poslovanja


Magzan, Maša; Miličević, Katarina
Integrirane marketinške komunikacije kao strategija za održavanje tržišne dominacije i rast profitabilnog poslovanja // Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 209-222


CROSBI ID: 890640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integrirane marketinške komunikacije kao strategija za održavanje tržišne dominacije i rast profitabilnog poslovanja
(Integrated marketing communication as a strategy for market growth and profitability)

Autori
Magzan, Maša ; Miličević, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva

Urednik/ci
Martinović, Maja

Izdavač
MATE

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
209-222

ISBN
978-953-246-135-0

Ključne riječi
Strategija marketinga, integrirane marketinške komunikacije, marka
(Marketing strategy, integrated marketing communication, brand)

Sažetak
Održavanje tržišne dominacije i rast profitabilnog poslovanja temelji se na dobroj marketinškoj strategiji koja jamči konzistentnost unutar kategorije proizvoda te pažljivu koordinaciju marketinških komunikacija. Za međunarodnu prepoznatljivost marke nije dovoljna inovativnost u razvoju novih proizvoda. Ovaj rad na primjeru poslovnog slučaja daje uvid u važnost integrirane komunikacije svih elemenata marke.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Katarina Miličević (autor)

Avatar Url Maša Magzan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Magzan, Maša; Miličević, Katarina
Integrirane marketinške komunikacije kao strategija za održavanje tržišne dominacije i rast profitabilnog poslovanja // Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: MATE, 2012. str. 209-222
Magzan, M. & Miličević, K. (2012) Integrirane marketinške komunikacije kao strategija za održavanje tržišne dominacije i rast profitabilnog poslovanja. U: Martinović, M. (ur.) Marketing u Hrvatskoj, 55 poslovnih slučajeva. Zagreb, MATE, str. 209-222.
@inbook{inbook, author = {Magzan, Ma\v{s}a and Mili\v{c}evi\'{c}, Katarina}, editor = {Martinovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {209-222}, keywords = {Strategija marketinga, integrirane marketin\v{s}ke komunikacije, marka}, isbn = {978-953-246-135-0}, title = {Integrirane marketin\v{s}ke komunikacije kao strategija za odr\v{z}avanje tr\v{z}i\v{s}ne dominacije i rast profitabilnog poslovanja}, keyword = {Strategija marketinga, integrirane marketin\v{s}ke komunikacije, marka}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Magzan, Ma\v{s}a and Mili\v{c}evi\'{c}, Katarina}, editor = {Martinovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {209-222}, keywords = {Marketing strategy, integrated marketing communication, brand}, isbn = {978-953-246-135-0}, title = {Integrated marketing communication as a strategy for market growth and profitability}, keyword = {Marketing strategy, integrated marketing communication, brand}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font