Pregled bibliografske jedinice broj: 890585
O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom učenju engleskoga kao stranog jezika
O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom učenju engleskoga kao stranog jezika // Dijete, odgojitelj i učitelj / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2004. str. 239-247 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 890585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O prirodi komunikacije u razrednoj interakciji u ranom učenju engleskoga kao stranog jezika
(On the nature of communication in classroom interaction in early EFL learning)
Autori
Čurković-Kalebić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete, odgojitelj i učitelj
/ Bacalja, Robert - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2004, 239-247
Skup
Dijete, odgojitelj i učitelj
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 21.05.2004. - 22.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
rano učenje engleskog jezika ; govor nastavnika ; govor učenika
(early learning of English ; teacher talk ; learner talk)
Sažetak
U radu se govori o prirodi komunikacije u nastavi engleskog jezika u nižim razredima osnovne škole. Provedenim analizama otkriva se prisustvo učitelja i učenika u razrednom dijalogu te raspodjela govornih funkcija u njihovu govoru. Posebno se analizira uporaba materinskog jezika u nastavi engleskog jezika na promatranoj razini. Analize se provode na temelju prijepisa zvučnih snimki dijelova razrednog dijaloga u nastavi engleskog jezika u prvom, drugom i trećem razredu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija