Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 890580

Strategic Marketing Analysis Of Cultural Tourism Destination (Case Study Pula)


Urošević, Nataša; B. Bogunović, S. Blašković Janko, A. Kancelar, M. Bajlo, I. Kihli
Strategic Marketing Analysis Of Cultural Tourism Destination (Case Study Pula) // 22th CROMAR Congress Proceedings, Pula, 2011
Pula, Hrvatska, 2011. str. 993-1007 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 890580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategic Marketing Analysis Of Cultural Tourism Destination (Case Study Pula)

Autori
Urošević, Nataša ; B. Bogunović, S. Blašković Janko, A. Kancelar, M. Bajlo, I. Kihli

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
22th CROMAR Congress Proceedings, Pula, 2011 / - , 2011, 993-1007

Skup
22th CROMAR Congress - MARKETING CHALLENGES IN NEW ECONOMY

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 6-8 October

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
cultural tourism, situation analysis, marketing, Pula

Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati primarnog istraživanja, provedenog s ciljem prikupljanja informacija za situacijsku analizu i strateško planiranje kulturnog turizma u Puli. Glavni cilj istraživanja bio je analizirati stavove ključnih dionika o perspektivama Pule kao destinacije kulturnog turizma i definirati ključne elemente kulturnog identiteta grada, koji ga čine jedinstvenim i prepoznatljivim u percepciji njegovih stanovnika i gostiju. Povezujući globalne trendove i preferencije postmodernih turista s lokalnim opredjeljenjem za održivi razvoj, postavljena je hipoteza da kulturni i ostali oblici selektivnog turizma najbolje odgovaraju destinacijama koje karakterizira bogatstvo kulturne i prirodne baštine, ali i ekstremna sezonalnost, standardizirana i unificirana ponuda masovnog turizma, te nedostatak prepoznatljivosti i lokalne autentičnosti. U tu svrhu provedeno je istraživanje, te je, kombinacijom kvantitativnih i kvalitativnih metoda, ispitano 417 turista, 296 lokalnih stanovnika i 13 stručnjaka. Analiza podataka pokazala je da ključne elemente destinacijskog identiteta Pule čine baštinski turizam, kreativne industrije, multikulturalizam, civilno društvo, alternativna kultura i lokalni način života. Pošto je kultura jedan od glavnih motiva za posjet gradu, kao mogući poželjni razvojni model predložen je projekt Europske prijestolnice kulture. Radi se o prvom istraživanju ovakvog tipa u kojem su sudjelovali i studenti Interdisciplinarnog studija Kultura i turizam.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Nataša Urošević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Urošević, Nataša; B. Bogunović, S. Blašković Janko, A. Kancelar, M. Bajlo, I. Kihli
Strategic Marketing Analysis Of Cultural Tourism Destination (Case Study Pula) // 22th CROMAR Congress Proceedings, Pula, 2011
Pula, Hrvatska, 2011. str. 993-1007 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Urošević, N. & B. Bogunović, S. Blašković Janko, A. Kancelar, M. Bajlo, I. Kihli (2011) Strategic Marketing Analysis Of Cultural Tourism Destination (Case Study Pula). U: 22th CROMAR Congress Proceedings, Pula, 2011.
@article{article, author = {Uro\v{s}evi\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2011}, pages = {993-1007}, keywords = {cultural tourism, situation analysis, marketing, Pula}, title = {Strategic Marketing Analysis Of Cultural Tourism Destination (Case Study Pula)}, keyword = {cultural tourism, situation analysis, marketing, Pula}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Uro\v{s}evi\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2011}, pages = {993-1007}, keywords = {cultural tourism, situation analysis, marketing, Pula}, title = {Strategic Marketing Analysis Of Cultural Tourism Destination (Case Study Pula)}, keyword = {cultural tourism, situation analysis, marketing, Pula}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font