Pregled bibliografske jedinice broj: 890580
Strategic Marketing Analysis Of Cultural Tourism Destination (Case Study Pula)
Strategic Marketing Analysis Of Cultural Tourism Destination (Case Study Pula) // 22th CROMAR Congress Proceedings, Pula, 2011
Pula, Hrvatska, 2011. str. 993-1007 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 890580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategic Marketing Analysis Of Cultural Tourism Destination (Case Study Pula)
Autori
Urošević, Nataša ; B. Bogunović, S. Blašković Janko, A. Kancelar, M. Bajlo, I. Kihli
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
22th CROMAR Congress Proceedings, Pula, 2011
/ - , 2011, 993-1007
Skup
22th CROMAR Congress - MARKETING CHALLENGES IN NEW ECONOMY
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 6-8 October
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cultural tourism, situation analysis, marketing, Pula
Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati primarnog istraživanja, provedenog s ciljem prikupljanja informacija za situacijsku analizu i strateško planiranje kulturnog turizma u Puli. Glavni cilj istraživanja bio je analizirati stavove ključnih dionika o perspektivama Pule kao destinacije kulturnog turizma i definirati ključne elemente kulturnog identiteta grada, koji ga čine jedinstvenim i prepoznatljivim u percepciji njegovih stanovnika i gostiju. Povezujući globalne trendove i preferencije postmodernih turista s lokalnim opredjeljenjem za održivi razvoj, postavljena je hipoteza da kulturni i ostali oblici selektivnog turizma najbolje odgovaraju destinacijama koje karakterizira bogatstvo kulturne i prirodne baštine, ali i ekstremna sezonalnost, standardizirana i unificirana ponuda masovnog turizma, te nedostatak prepoznatljivosti i lokalne autentičnosti. U tu svrhu provedeno je istraživanje, te je, kombinacijom kvantitativnih i kvalitativnih metoda, ispitano 417 turista, 296 lokalnih stanovnika i 13 stručnjaka. Analiza podataka pokazala je da ključne elemente destinacijskog identiteta Pule čine baštinski turizam, kreativne industrije, multikulturalizam, civilno društvo, alternativna kultura i lokalni način života. Pošto je kultura jedan od glavnih motiva za posjet gradu, kao mogući poželjni razvojni model predložen je projekt Europske prijestolnice kulture. Radi se o prvom istraživanju ovakvog tipa u kojem su sudjelovali i studenti Interdisciplinarnog studija Kultura i turizam.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija