Pregled bibliografske jedinice broj: 889703
Povezanost zadovoljstva nastavom metodike likovne kulture s nekim aspektima obveza studenata i organizacije nastave
Povezanost zadovoljstva nastavom metodike likovne kulture s nekim aspektima obveza studenata i organizacije nastave // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 15 (2017), 2; 231-245 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 889703 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost zadovoljstva nastavom metodike likovne kulture s nekim aspektima obveza studenata i organizacije nastave
(Connection between the satisfaction with art methodology teaching and some aspects of students’ obligations and organisation of teaching)
Autori
Županić Benić, Marijana
Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) 15
(2017), 2;
231-245
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
zadovoljstvo nastavom ; metodika likovne kulture ; obveze studenata ; organizacija nastave
(satisfaction with teaching ; Art Methodology ; students’ obligations ; organisation of teaching)
Sažetak
U radu je istražena povezanost između zadovoljstva nastavom iz metodike likovne kulture (MLK) s organizacijom nastave i obvezama studenata. Izdvojeni su samo neki od aspekata organizacije nastave koji u kontekstu ovog istraživanja podrazumijevaju broj studenata na predavanjima i vježbama, a obveze studenata vezane uz studij mjere se brojem izostanaka i njihovim završnim ocjenama. Istraživanje je provedeno na sedam učiteljskih fakulteta u Republici Hrvatskoj na uzorku od 220 studenata treće godine Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Korelacije su provedene na nezavisnim varijablama završna ocjena, broj izostanaka, broj studenata na predavanjima i vježbama iz MLK i tvrdnji vezanih uz skupne zavisne varijable, od kojih su u statistički značajnoj korelaciji: nastavno posredovanje, praćenje i ocjenjivanje studenata i organizacija nastave MLK. Zadovoljstvo studenata nastavom iz MLK u ovom istraživanju najviše je izraženo putem korelacija nezavisnih varijabli s nastavnim posredovanjem koje podrazumijeva kvalitetnu nastavnikovu izvedbu nastave i suradnički odnos sa studentima. Kao i kod prethodnih istraživanja, veće zadovoljstvo studenata povezano je s radom u manjim skupinama, a i s manjim brojem izostanaka s nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Religious and Theological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- CSA Sociological Abstracts database
- EBSCO
- ERIH Plus
- HRČAK
- SCOPUS