Pregled bibliografske jedinice broj: 889620
Nastava i škola za net generacije
Nastava i škola za net generacije / Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (monografija)
CROSBI ID: 889620 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava i škola za net generacije
(School for the net generation)
Urednik/ci
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2017
Stranica
347
ISBN
978-953-8115-20-2
Ključne riječi
didaktika, predmetno-nastavni sustav, didaktičke teorije, didaktički aksiomi, teorije učenja, konstruktivistička nastava, obrazovna neuroznanost
(didactics, class-subject system, didactic theories, didactic axioms, leraning theories, constructivism in teaching, educational neuroscience)
Sažetak
U ovoj knjizi se nalazi jedanaest radova članova istraživačkog tima „Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnim i srednjim školama“. To je naziv znanstvenog projekta koji je financirala Hrvatska zaklada za znanost u vremenu od 2014. do 2017. godine. Kao aktivni istraživači u ovom su projektu djelovali: Davorka Bačeković-Mitrović, Željka Dijanić, Mario Dumančić, Lidija Eret, Goran Lapat, Nevenka Maras, Milan Matijević, Medica-Ružić, Dubravka Miljković, Siniša Opić, Višnja Rajić, Tomislav Topolovčan, Damir Velički i Vladimira Velički. Popis radova ovog istraživačkog tima nalazi se na kraju ove knjige. U ovu knjigu su uvršteni odabrani radovi koji su reprezentativni za temu istraživačkog projekta odnosno za glavno istraživačko pitanje koje je postavljeno na početku istraživanja: Kako bi trebali izgledati nastava i škola u kojima će želju za učenjem i svoje razvojne potrebe u idućim godinama zadovoljavati pripadnici net-generacija. Glavno je istraživačko pitanje, dakle, didaktičke naravi i traži razmatranje postojećih teorija nastave i učenja te definiranja uloga glavnih subjekata, učenika i učitelja, u kontekstu novog multimedijskog okruženja. Naravno, važni subjekti u školovanju pripadnika net generacija su i roditelji, pa su i oni obuhvaćeni empirijskim istraživanjima i teorijskim razmatranjima u ovoj knjizi. Ispitivanja učenika, učitelja i roditelja za potrebe radova u ovoj knjizi provedena su u velikom broju osnovnih i srednjih škola u raznim dijelovima Hrvatske, ali ovdje ćemo ipak nabrojati škole u kojima smo češće boravili radi ispitivanja i razmjene mišljenja s nastavnicima, ravnateljima i stručnim suradnicima: Osnovna škola Đulovac ; Osnovna škola Ljubo Babić, Jastrebarsko ; Osnovna škola Lipik ; Osnovna škola braće Radića Pakrac ; Osnovna škola Vjenceslava Novaka, Zagreb ; Osnovna škola Antuna Gustava Matoša, Zagreb ; Osnovna škola Lijepa naša Tuhelj ; Prva osnovna škola, Varaždin ; Osnovna škola Ostrog Kaštel Lukšić ; Druga osnovna škola, Bjelovar.
Izvorni jezik
Hrvatski
Napomena
Monografija sadrži radove iz znanstvenog projekta koji je realiziran od 2014. do 2017. uz financijsku podršku Hrvatske zaklade za znanost.