Pregled bibliografske jedinice broj: 889501
Primjena ITIL-a u održavanju softvera
Primjena ITIL-a u održavanju softvera, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informatiku, Rijeka
CROSBI ID: 889501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena ITIL-a u održavanju softvera
(ITIL process for software maintenance)
Autori
Puja, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za informatiku
Mjesto
Rijeka
Datum
13.07
Godina
2017
Stranica
39
Mentor
Čandrlić, Sanja
Ključne riječi
ITIL, softver, održavanje softvera, životni ciklus, usluga, upravljanje
(ITIL, software, software maintenance, life cycle, service, management)
Sažetak
ITIL je okvir koji pruža smjernice za najbolju praksu u svim aspektima upravljanja uslugama. ITIL definira kako organizirati sustav i upravljati mrežom odjela unutar pojedine organizacije te se bazira na organizacijskoj strukturi i zahtjevima organizacije predstavljajući sveobuhvatan skup postupaka za upravljanje raznim IT uslugama. U ovom radu detaljno je opisan životni ciklus ITIL-a koji obuhvaća sljedeće faze: strategija usluge, dizajn usluge, tranzicija usluge, kontinuirano poboljšanje usluga i operativno upravljanje uslugama, kojemu je dana posebna pažnja. U toj fazi usluga je puštena u pogon te je bitno da sve komponente rade kako bi usluga bila učinkovito pružena i aktivnost upravljanja uslugom kontrolirana. Nekim od tih problema bavi se i održavanje softvera. U zaključku ovog rada objašnjeno je na koji način je ITIL primjenjiv u održavanju softvera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka
Profili:
Sanja Čandrlić
(mentor)