Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 889200

Analiza kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture


Badrić, Marko
Analiza kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture // Sportske nauke i zdravlje / Bajrić, Osmo ; Nićin, Đorđe (ur.).
Banja Luka: Panevropski univerzitet Apeiron, 2017. str. 16-25 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 889200 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture
(Analysis of the curriculum physical education)

Autori
Badrić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Sportske nauke i zdravlje / Bajrić, Osmo ; Nićin, Đorđe - Banja Luka : Panevropski univerzitet Apeiron, 2017, 16-25

ISBN
978-99976-34-10-8

Skup
Sedma međunarodna konferencija ''Sportske nauke i zdravlje''

Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 10.03.2017

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kultura, kurikulum, učenici, osnovna škola
(physical education, curriculum, students, primary school)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je opisati i usporediti predmetne kurikulume tjelesne i zdravstvene kulture između Republike Hrvatske, Slovenije i Finske. Komparativnom analizom utvrditi će se prednosti i nedostaci prijedloga novog kurikuluma za predmet Tjelesna i zdravstvena kultura u Republici Hrvatskoj. Osnovno istraživanje provedeno je deskriptivnom i komparativnom metodom. Istraživanje je obuhvatilo prijedlog novog kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi u Republici Hrvatskoj, te važeće kurikulume u Sloveniji i Finskoj. Temeljem navedenog može se zaključiti da je slovenski model kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture najkonkretniji. Vrlo je jasan i omogućuje nastavnicima da ga vrlo efikasno implementiraju u praktično djelovanje na satu tjelesne i zdravstvene kulture. Hrvatski model u daljnjim koracima mora ponuditi određene promjene u vidu konkretizacija kurikuluma odnosno mora imati jasna određenja te ne smije ostaviti ni minimum prostora za neizvršavanje postavljenih ciljeva odnosno njihovoga nepovezivanja sa ishodima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Badrić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.siz-au.com

Citiraj ovu publikaciju:

Badrić, Marko
Analiza kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture // Sportske nauke i zdravlje / Bajrić, Osmo ; Nićin, Đorđe (ur.).
Banja Luka: Panevropski univerzitet Apeiron, 2017. str. 16-25 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Badrić, M. (2017) Analiza kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture. U: Bajrić, O. & Nićin, Đ. (ur.)Sportske nauke i zdravlje.
@article{article, author = {Badri\'{c}, Marko}, year = {2017}, pages = {16-25}, keywords = {tjelesna i zdravstvena kultura, kurikulum, u\v{c}enici, osnovna \v{s}kola}, isbn = {978-99976-34-10-8}, title = {Analiza kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture}, keyword = {tjelesna i zdravstvena kultura, kurikulum, u\v{c}enici, osnovna \v{s}kola}, publisher = {Panevropski univerzitet Apeiron}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Badri\'{c}, Marko}, year = {2017}, pages = {16-25}, keywords = {physical education, curriculum, students, primary school}, isbn = {978-99976-34-10-8}, title = {Analysis of the curriculum physical education}, keyword = {physical education, curriculum, students, primary school}, publisher = {Panevropski univerzitet Apeiron}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font