Pregled bibliografske jedinice broj: 889200
Analiza kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture
Analiza kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture // Sportske nauke i zdravlje / Bajrić, Osmo ; Nićin, Đorđe (ur.).
Banja Luka: Panevropski univerzitet Apeiron, 2017. str. 16-25 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 889200 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture
(Analysis of the curriculum physical education)
Autori
Badrić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Sportske nauke i zdravlje
/ Bajrić, Osmo ; Nićin, Đorđe - Banja Luka : Panevropski univerzitet Apeiron, 2017, 16-25
ISBN
978-99976-34-10-8
Skup
Sedma međunarodna konferencija ''Sportske nauke i zdravlje''
Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 10.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kultura, kurikulum, učenici, osnovna škola
(physical education, curriculum, students, primary school)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je opisati i usporediti predmetne kurikulume tjelesne i zdravstvene kulture između Republike Hrvatske, Slovenije i Finske. Komparativnom analizom utvrditi će se prednosti i nedostaci prijedloga novog kurikuluma za predmet Tjelesna i zdravstvena kultura u Republici Hrvatskoj. Osnovno istraživanje provedeno je deskriptivnom i komparativnom metodom. Istraživanje je obuhvatilo prijedlog novog kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi u Republici Hrvatskoj, te važeće kurikulume u Sloveniji i Finskoj. Temeljem navedenog može se zaključiti da je slovenski model kurikuluma tjelesne i zdravstvene kulture najkonkretniji. Vrlo je jasan i omogućuje nastavnicima da ga vrlo efikasno implementiraju u praktično djelovanje na satu tjelesne i zdravstvene kulture. Hrvatski model u daljnjim koracima mora ponuditi određene promjene u vidu konkretizacija kurikuluma odnosno mora imati jasna određenja te ne smije ostaviti ni minimum prostora za neizvršavanje postavljenih ciljeva odnosno njihovoga nepovezivanja sa ishodima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija