Pregled bibliografske jedinice broj: 889195
Kreativnost učitelja u primarnom obrazovanju
Kreativnost učitelja u primarnom obrazovanju // Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost / Bouillet, Dejana ; Đuranović, Marina ; Tot, Daria (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 127-136 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 889195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativnost učitelja u primarnom obrazovanju
(Creativity in Primary Education Teachers)
Autori
Pančić, Kristina ; Đuranović, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost
/ Bouillet, Dejana ; Đuranović, Marina ; Tot, Daria - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017, 127-136
ISBN
978-953-8115-23-3
Skup
11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti: BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poticanje kreativnosti ; poučavanje ; škola ; učenici ; učitelj
(encouraging creativity ; teaching ; school ; students ; teacher)
Sažetak
Biti učitelj u današnjem vremenu eksplozije znanja, ubrzanog razvoja tehnike i tehnologije, globalizacije, nove organizacije života i rada teže je no što je bilo ikada prije. Pred učitelja se postavljaju kompleksni zadatci i izazovi te kako bi adekvatno odgovorio na njih potrebne su mu brojne kompetencije, kao i sposobnost kreativnog promišljanja i djelovanja. Kreativnost se može uvrstiti u vrlo važne ciljeva učenja u 21. stoljeću. Ona je važna na individualnoj, društvenoj i globalnoj razini. Bez kreativnih pojedinaca ne bi bilo inovacija, razvoja znanosti, umjetnosti, književnosti. Škola bi trebala biti mjesto poticanja i razvoja učeničke kreativnosti. Nažalost, to uvijek nije tako i veliki broj škola kreativnosti ne pridaje značaj koji bi trebao. Učitelji imaju vrlo važnu ulogu u razvijanju svih komponenata učeničke kreativnosti. No, kreativni učitelji su više iznimka nego pravilo. Kreativni učenici su velikom broju učitelja teret, a ne dar. U ovom radu će se pokušati objasniti pojam kreativnost, ukazati na njezinu važnost te prikazati strategije za razvoj učeničke kreativnosti. Budući da povećanje kreativnosti u nastavi započinje s učiteljem ukazat će se na potrebu kreativnijeg akademskog obrazovanja budućih učitelja. Naime, učitelji ne mogu spoznati važnost i prednosti kreativne nastave ako ju i sami nisu doživjeli.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija