Pregled bibliografske jedinice broj: 889185
Roditeljsko viđenje škole za net-generacije
Roditeljsko viđenje škole za net-generacije // Nastava i škola za net-generacije / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 315-337
CROSBI ID: 889185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Roditeljsko viđenje škole za net-generacije
(Parents' views on schools for the Net generation)
Autori
Lapat, Goran ; Opić, Siniša ; Đuranović, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Nastava i škola za net-generacije
Urednik/ci
Matijević, Milan
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2017
Raspon stranica
315-337
ISBN
978-953-8115-20-2
Ključne riječi
suradnja, roditelji, škola, digitalni mediji, net-generacije
(cooperation, parents, school, digital media, Net generation)
Sažetak
Cilj je istraživanja testiranje modela aktivne uloge škole u osposobljavanju roditelja za korištenje računala. Na uzorku od 1447 roditelja Log linearnom analizom testiran je trijadni model interakcija (spol*ponuda pomoći u edukaciji* besplatna edukacija). Potvrđen je model s dvosmjernim interakcijama: prvi dio interakcija (two way) spol*besplatna edukacija ukupno pokazuje višu razinu zainteresiranosti roditelja za edukaciju, tj. specifično ukazuje da su majke više zainteresirane za besplatne edukacije o korištenju računala od očeva. Iako su roditelji iste obrazovne strukture, očevi više pomažu u izvršavanju školskih obveza (zadaće) uz pomoć računala od majki, osjećaju se “jači” od svoje djece u informatičkom smislu, stoga bi se majke više odazvale na besplatnu edukaciju od očeva. Drugi dio interakcija (two way) ponuda pomoći u edukaciji*besplatna edukacija pokazuju da škola nastavnicima nedovoljno nudi pomoć u edukaciji o korištenju računala, tj. onima kojima nisu ponudili njih 59, 23% išlo bi na edukaciju. Prezentirani model aktivne uloge škole u osposobljavanju roditelja za korištenje računala ukazuje na potrebu aktivnijeg uključivanja škole u organizirane edukacije o korištenju računala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb