Pregled bibliografske jedinice broj: 889153
Primjena izviđačkih aktivnosti u radu s djecom predškolske dobi
Primjena izviđačkih aktivnosti u radu s djecom predškolske dobi, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 889153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena izviđačkih aktivnosti u radu s djecom predškolske dobi
(Applying scouts activities to work with preschool children)
Autori
Lončar, Andriana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.06
Godina
2017
Stranica
59
Mentor
Badrić, Marko
Ključne riječi
izviđaštvo, motorička aktivnost, igra, slobodno vrijeme, kretanje
(Scouting, motor activity, play, leisure, movement)
Sažetak
U ovome radu želi se teorijski opisati i pojasniti pojam izviđačkoga pokreta kao mogućnosti realizacije slobodnoga vremena školske djece i mladih. Teorijska razmatranja su potkrepljena znanstvenim teorijama eminentnih stručnjaka iz ovoga područja. Razmatra se daljnja mogućnost uključivanja djece predškolske dobi u rad izviđačkih udruženja kroz različite oblike obuhvaćanja. Opisna je izviđačka metoda rada kao poželjan oblik rada s djecom svih dobnih kategorija. Biti članom izviđačkoga pokreta tijekom odrastanja je poželjan način korištenja slobodnoga vremena zbog cjelovitoga pristupanja djetetu, kroz pripremanje za život u prirodi i pozitivnoga utjecanja na razvoj zdravih stilova života. Sastavnica izviđačkih aktivnosti je motorička aktivnost ili igra. Motorička ili mišćna aktivnost ima vrlo važnu pozitivnu ulogu u razvoju mozga, što se pozitivno odražava na kvalitetu učenja. Motorička aktivnost ima i preventivnu ulogu za društveno nepoželjne oblike ponašanja. Naglašena je važnost boravka i kretanja u prirodi za razvoj svih djetetovih potencijala čime se pozitivno utječe na dobrobit djeteta. Također se bavi pojmom i problematikom slobodnoga vremena djece. Rad upućuje na mogući nedostatak slobodnoga vremena i slobodne igre djeteta u smislu neobaveznih, nestrukturiranih i nevođenih aktivnosti od strane odraslih. Ukazuje se na negativnosti pretjeranoga gledanja televizije i sedentarnoga načina života djece. Opisuje se igra kao važan čimbenik zdravoga rasta i odrastanja djeteta. Razmatra se važnost kretanja sa kineziološkoga i neuro-znanstvenoga aspekta. Uočava se ideja razvoja pedagoške koncepcije temeljene na izviđačkome pokretu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija