Pregled bibliografske jedinice broj: 889151
Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi
Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja
CROSBI ID: 889151 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi
(Methodical organizational forms of work and the physiological load of preschool children)
Autori
Herceg, Elizabeta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Petrinja
Datum
09.09
Godina
2016
Stranica
35
Mentor
Badrić, Marko ; Prskalo, Ivan
Ključne riječi
metodički organizacijski oblici rada, fiziološko opterećenje, kineziološki sadržaji
(methodological organizational forms of work, physiological load, kinesiology facilities)
Sažetak
Kroz ovaj rad čija je tema „Metodički organizacijski oblici rada i fiziološko opterećenje djece predškolske dobi“, objasnit ću važnost odgajateljevog poznavanja antropoloških obilježja djece predškolske dobi. Metodički organizacijski oblici rada su način na koji se organizira proces vježbanja te ostvaraju ciljevi kineziološke kulture. Ono o čemu ovisi fiziološko opterećenje djece tijekom sata tjelesne i zdravstvene kulture jest izbor i redoslijed vježbi, tempo, ritam te intenzitet vježbanja. Također veliku ulogu imaju unutarnji i vanjski čimbenici. Vrlo je bitno djecu znati motivirati za vježbanje jer se dobro pripremljenim kineziološkim programima djeci predškolske dobi može utjecati na njihov skladan rast i razvoj. Osobine dječjeg organizma, plan i program tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi, kineziološki sadržaji tjelesnog vježbanja djece predškolske dobi, metodički organizacijski oblici rada te vanjski i unutarnji čimbenici koji djecu okružuju uvelike utječu na njihov zdrav razvoj. U doba kada je pretilost i nekretanje djece normalna pojava, veliku ulogu imaju odgajatelji koji dobrim poznavanjem kinezioloških i antropoloških zakonitosti uvelike mogu utjecati na dijete ; motivacijom i provedbom raznih kinezioloških aktivnosti. Obzirom da su u djetetovom razvoju „prve tri najvažnije“, odgajatelj ima zadaću djecu od najranije dobi poučavati važnosti vježbanja jer sama vježba jest sredstvo da se ispuni određeni zadatak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb