Pregled bibliografske jedinice broj: 889134
Vrednovanje elemenata košarke u primarnom obrazovanju
Vrednovanje elemenata košarke u primarnom obrazovanju, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja
CROSBI ID: 889134 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje elemenata košarke u primarnom obrazovanju
(Evaluation elements of basketball in primary education)
Autori
Novak, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Petrinja
Datum
13.07
Godina
2015
Stranica
44
Mentor
Badrić, Marko
Ključne riječi
vrednovanje, praćenje i ocjenjivanje, elementi košarke u primarnom obrazovanju
(evaluation, monitoring, elements of basketball in primary education)
Sažetak
Putem tjelesne i zdravstvene kulture u školama utječemo na učenikovu cjelokupnu ličnost te ih zbog toga treba stalno i djelotvorno pratiti, provjeravati i ocjenjivati. Vrednovanje rada je važna sastavnica u svakom području ljudske djelatnosti pa tako i tjelesne i zdravstvene kulture. Zadaća ocjenjivanja je kvalificirati uspjeh i napredak pojedinca, stoga ocjenjivanje mora biti zasnovano na svestranom i permanentnom praćenju i provjeravanju. U procesu tjelesnog vježbanja, jedan od osnovnih preduvjeta za razvoj učenikovih osobina i sposobnosti jest provjeravanje motoričkih znanja. Provjeravanja treba obaviti pomoću testova motoričkih znanja. Kroz njih se treba utvrditi razina znanja koju je učenik stekao i treba se uvidjeti kvaliteta motoričkih znanja. U testovima treba voditi brigu o vrednovanju svakog zadanog elementa. Svim sudionicima procesa provjeravanja, nastavniku i učeniku, treba biti u potpunosti jasno što treba napraviti, kako treba izvesti određeni element za određenu ocjenu. (Findak, 1999.) Stoga ovaj rad pokušava predložiti sustav vrednovanja motoričkih znanja za nastavne teme iz košarke iz nastavnih cjelina – igre od 3. do 6. razreda osnovne škole. Vrednovanjem se, na što je moguće objektivniji način, nastoje utvrditi stanja određenih antropoloških obilježja, razina motoričkih znanja i motoričkih dostignuća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija