Pregled bibliografske jedinice broj: 889133
Relacije funkcionalnog kapaciteta i tjelesne aktivnosti učenika
Relacije funkcionalnog kapaciteta i tjelesne aktivnosti učenika, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Petrinja
CROSBI ID: 889133 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Relacije funkcionalnog kapaciteta i tjelesne aktivnosti učenika
(Relations between functional capacity and physical activity of students)
Autori
Ravlić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Petrinja
Datum
13.07
Godina
2015
Stranica
41
Mentor
Badrić, Marko
Ključne riječi
pretilost, aerobni kapacitet, funkcionalne sposobnosti, školsko doba, istraživanja, zdravlje
(obesity, aerobic capacity, functional skills, school, researches, health)
Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti stvarni utjecaj kretanja i kinezioloških aktivnosti na karakteristike i sposobnosti, ali i općenito na zdravlje djece primarne školske dobi. S obzirom da brojni ljudi nisu svjesni kako je zdravlje najvažnije u čovjekovu životu i kako je vrlo usko povezano sa kretanjem, posljednjih desetljeća broj pretilih osoba, djece i mladeži je u značajnom porastu. U suvremenom načinu života djece i mladeži sve više nedostaje kretanja i igre na otvorenom, a prevladava sedentarni način života (TV, Internet, Play station..) što se nepovoljno odražava na razvoj sposobnosti i znanja djece, ali i na njihov zdravstveni status. Stoga će u ovom radu biti prikupljena brojna istraživanja koja se bave prvenstveno djecom školskog uzrasta dobi od 6 – 9, 10 godina, njihovim morfološkim karakteristikama, aerobnim kapacitetom, funkcionalnim sposobnostima i količinom njihovih tjelesnih aktivnosti. Sva istraživanja i radovi različitih autora su analizirana i sažeta te se na temelju njih zaključuje o utjecaju tjelesnih aktivnosti na pretilost djece školske dobi, te o utjecaju na njihove aerobne i funkcionalne sposobnosti. Poznato je da je školsko doba najpovoljnije vrijeme za stimuliranje i pozitivan utjecaj na pravilan rast i razvoj djece, a propuštene mogućnosti u toj dobi se ne mogu nadoknaditi u kasnijim životnim razdobljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija