Pregled bibliografske jedinice broj: 888344
Cjeloživotno učenje: most između osobnog i profesijskog
Cjeloživotno učenje: most između osobnog i profesijskog // Vizija i stvarnost : zbornik u povodu 40 godina djelovanja Aleksandre Horvat u knjižničarstvu / Živković, Daniela ; Nebesny, Tatjana (ur.).
Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2016. str. 215-227
CROSBI ID: 888344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje: most između osobnog i profesijskog
(Lifelong learning: bridging personal to professional)
Autori
Machala, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Vizija i stvarnost : zbornik u povodu 40 godina djelovanja Aleksandre Horvat u knjižničarstvu
Urednik/ci
Živković, Daniela ; Nebesny, Tatjana
Izdavač
Hrvatska sveučilišna naklada
Grad
Zagreb
Godina
2016
Raspon stranica
215-227
ISBN
9789531693448
Ključne riječi
profesionalni identitet ; postmodernizam ; informacijska znanost
(professional identity ; postmodernism ; information science)
Sažetak
Cilj rada je pokušati obrazložiti izvorišta utvrđenja teze o uzročnoj povezanosti krize profesionalnog identiteta u području knjižničarstva s utjecajem postmodernističke platforme po kojem se težište upravljanja profesionalnim razvojem premješte s općeg, društvenog, profesijskog na razinu pojedinačnog, osobnog, individualnog. Postmodernističko urušavanje profesionalnih autoriteta i središta oblikovanja 'istina', otvaranje putova k diskursnom i retoričkom oblikovanju mnoštva identiteta koji sve teže korespondiraju s nekim općim modelom ili tradicijskom slikom rezultiraju naposljetku pojavnošću krize identiteta knjižničarske profesije te potrebom za propitivanjem rekonstrukcije profesionalnog identiteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti