Pregled bibliografske jedinice broj: 888229
RESCUR: NA VALOVIMA. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob. Vodič za odgojitelje i učitelje
RESCUR: NA VALOVIMA. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob. Vodič za odgojitelje i učitelje. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (prirucnik)
CROSBI ID: 888229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RESCUR: NA VALOVIMA. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob. Vodič za odgojitelje i učitelje
(RESCUR: SURFING THE WAVES. A resilience curriculum for early years and primary schools, A Teacher's Guide.)
Autori
Cefai, Carmel ; Miljević-Riđički, Renata ; Bouillet, Dejana ; Pavin Ivanec, Tea ; Milanović, Mirjana ; Matsopoulos, Anastassios ; Gavogiannaki, MMariza ; Zanetti, Maria Assunta ; Cavioni, Valeria ; Bartolo, Paul ; Galea, Katya ; Simões, Celeste ; Lebre, Paula ; Caetano Santos, Analbela ; Kimber, Birgitta ; Eriksson, Charli
Prevoditelji
Ivanc, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2015
Stranica
72
ISBN
978-953-7210-95-3
Ključne riječi
kurikul ; otpornost ; predškolska dob ; osnovnoškolska dob ; vodič
(curriculum ; resilience ; early years ; primary schools ; guide)
Sažetak
Kurikul je nastao u sklopu LLP Comenius projekta RESCUR – Razvoj Europskog kurikuluma za razvoj otpornosti djece predškolske i osnovnoškolske dobi (2012.-2015.). Cilj projekta bio je razvoj Europskog kurikuluma otpornosti za djecu predškolske i osnovnoškolske dobi putem međukulturalne i međunarodne suradnje. Projekt je realiziran uz koordinaciju Sveučilišta u Malti, a u njemu su sudjelovali i: Sveučilište na Kreti (Grčka), Sveučilište u Lisabonu (Portugal) , Sveučilište u Orebru (Švedska), Sveučilište u Paviji (Italija) i Sveučilište u Zagrebu (Hrvatska). Radi se o kurikulumu koji znatno pridonosi realizaciji Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, ali i budućem nacionalnom kurikulumu osnovnoškolskog odgoja i obrazovanja. Razvijen je na temelju trenutačnih društvenih, ekonomskih i tehnoloških potreba i izazova suvremenog djetinjstva i roditeljstva te nastoji kod djece razviti kompetencije potrebne za svladavanje takvih izazova, kako bi ona kao mladi građani Europe mogla ostvarivati akademske uspjehe te društvenu i emocionalnu dobrobit. Ovaj je priručnik jedan od ukupno 5 priručnika nastalih u sklopu projekta. Praktični vodič za učitelje i odgojitelje bavi se time kako provoditi kurikul u razredu ili odgojnoj grupi. U njemu su opisani ciljevi, teorijski okvir i struktura kurikula, glavne teme obuhvaćene kurikulom, polazišta kurikula, procjena te provedba i evaluacija kurikula. Također sadži poglavlje o stvaranju razrednoga i školslog, odnosno grupnoga i vrićkoga ozračja kojima se otvrđuje i pojačava aspekt poučavanja o otpornosti te poglavlje o razvoju otpornosti i dobrobiti zaposlenih u školi i vrtiću koja je posljedica rada na razvoju otpornosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
Napomena
Priručnik je objavljen na sljedećim jezicima: engleski, hrvatski, malteški, portugalski, talijanski, grčki i švedski.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb