Pregled bibliografske jedinice broj: 887390
Izazovi suvremenog vizualno-likovnog odgoja i obrazovanja
Izazovi suvremenog vizualno-likovnog odgoja i obrazovanja // Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Brala-Mudrovčić, Jasminka (ur.).
Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2017. str. 261-274
CROSBI ID: 887390 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi suvremenog vizualno-likovnog odgoja i
obrazovanja
(Challenges of Modern Visual Art Education)
Autori
Pivac, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića
Urednik/ci
Brala-Mudrovčić, Jasminka
Izdavač
Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru
Grad
Gospić
Godina
2017
Raspon stranica
261-274
ISBN
978-953-331-122-7
Ključne riječi
izazovi struke ; učitelj likovne kulture ; vizualno-likovni odgoj i obrazovanje
(professional challenges ; art teacher ; visual art education)
Sažetak
U radu se navode i obrazlažu najznakovitiji izazovi suvremenog vizualno-likovnog odgoja i obrazovanja s kojima se suočavaju učitelji likovne kulture u odgojno-obrazovnom procesu, tj. u nastavi likovne kulture u hrvatskim osnovnim školama danas. Prvi izazov suvremenog vizualno- likovnog odgoja i obrazovanja proizlazi iz nužnosti osuvremenjivanja nastave likovne kulture te njena otvaranja. Drugi izazov odnosi se na osposobljenost učitelja likovne kulture za rad s različitim učenicima, poglavito s onima koji imaju posebne potrebe, a kojih je u hrvatskim osnovnim školama sve više. Treći izazov suvremenog vizualno-likovnog odgoja i obrazovanja predstavlja potreba učitelja likovne kulture za medijacijom vizualnih i likovnih poruka koja uključuje estetski transfer. Četvrti izazov objedinjuje prethodno navedene i odnosi se na kompetencije učitelja likovne kulture te potrebu za cjeloživotnim učenjem i usavršavanjem kako bi bio profesionalno uspješan. Kroz prepoznavanje, suočavanje i što uspješnije razrješavanje navedenih izazova, učitelji likovne kulture pomoći će učenicima u ostvarenju najznačajnijih odgojno- obrazovnih ishoda nastave i učenja u području vizualno-likovnog odgoja i obrazovanja. A to je i smisao i svrha nastavnog predmeta Likovna kultura u osnovnoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Likovne umjetnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Umjetnička akademija, Split
Profili:
Dunja Pivac
(autor)