Pregled bibliografske jedinice broj: 88691
Prevladavanje govornih poremećaja i učenje stranog jezika kroz dramatizaciju
Prevladavanje govornih poremećaja i učenje stranog jezika kroz dramatizaciju, 2001. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 88691 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prevladavanje govornih poremećaja i učenje stranog jezika kroz dramatizaciju
(Speech disorders overcoming and foreign language learning through dramatizations)
Autori
Hercigonja Salamoni, Darija ; Pavelin, Bogdanka
Izvornik
Verbotonalni razgovori, 4(2), 18-20.
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2001
Ključne riječi
verbotonalnost ; dramatizacija ; pluridisciplinarnost
(verbotonality ; dramatization ; pluridisciplinarity)
Sažetak
Ovim izlaganjem predstavljamo rezultat pluridisciplinarnog pristupa u prevladavanju govornog poremećaja kod djeteta s brzopletošću i mucanjem. Pluridisciplinarnost i značaj dramske komponente u verbotonalnoj metodi zajednički su okvir koji povezuje na konkretnom slučaju terapiju govornog poremećaja s redovnom nastavom engleskog kao stranog jezika. Kao i u govornoj rehabititaciji, tako i u nastavi stranog jezika, dramska aktivnost tj. upotreba jezika u prostoru i situaciji omogućava i olakšava integraciju, potiče spremnost na komunikaciju, motivira jezičnu kreativnost i utječe na razvoj svijesti o vlastitim sposobnostima. Ovladavanje stranim jezikom pridonosi daljnjem razvoju globalne komunikacijske kompetencije na materinjem jeziku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-207001 - Polisenzorika slušanja (Guberina, Petar, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG