Pregled bibliografske jedinice broj: 886511
Društveno odgovorno poslovanje: Etika ili marketing?
Društveno odgovorno poslovanje: Etika ili marketing?, 2017., diplomski rad, diplomski, Poslovna ekonomija, Varaždin
CROSBI ID: 886511 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorno poslovanje: Etika ili marketing?
(Corporate social responsibility: Ethics or marketing?)
Autori
Benčić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Poslovna ekonomija
Mjesto
Varaždin
Datum
13.03
Godina
2017
Stranica
53
Mentor
Jolić, Tvrtko
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje ; marketing ; poslovna etika ; dm – drogerie markt
(corporate social responsibility ; marketing ; business ethics ; dm – drogerie markt)
Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada je sagledati aspekte bavljenja gospodarskih subjekata društveno odgovornim poslovanjem, odnosno koja je točno njihova temeljna svrha – etično poslovanje ili samo jedna od marketinških aktivnosti koja se provodi radi ostvarivanja veće dobiti. U uvodnom dijelu predstavljen je predmet i svrha istraživanja ovog diplomskog rada i ukratko opisana njegova struktura. U drugom dijelu fokus je stavljen na pojam koncepta društveno odgovornog poslovanja te kakav utjecaj ono može imati na samo poduzeće, potrošače, zajednicu i okoliš. U ovom dijelu rada također će biti riječi o etičkim načelima društveno odgovornog poslovanja. U trećem dijelu razmatra se pojam marketinga i etičnost u tom području. U četvrtom dijelu analizira se društveno odgovorno poslovanje poduzeća DM – Drogerie Markt Hrvatska koje posluje u Hrvatskoj te učinci koje ostvaruje takvim poslovanjem. U završnom dijelu napravljen je osvrt na temeljne zaključke izvedene iz iznesenih činjenica nakon obrade teme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Filozofija