Pregled bibliografske jedinice broj: 886496
Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima
Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za komunikologiju i odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 886496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima
(Ethics of internal communications in marketing and PR agencies)
Autori
Habulin, Emilija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za komunikologiju i odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
23.03
Godina
2017
Stranica
81
Mentor
Jolić, Tvrtko
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje ; etika ; interna komunikacija ; poslovna komunikacije ; etika menadžmenta ; vođa ; radnička prava
(corporate social responsibility ; ethics ; internal communication ; business communication ; management ethics ; leader ; workers rights)
Sažetak
Etičnost interne poslovne komunikacije složena je tema koja obuhvaća veliki broj međusobno ovisnih parametara kao što su poslovna etika, interpersonalna komunikacija, etika menadžmenta i korporativno vodstvo, radnička prava, društveno odgovorno poslovanje Ovaj rad usmjeren je na podizanje svijesti o važnosti etike i poslovne kulture unutar svake korporacije. Osobiti je naglasak stavljen na internu komunikaciju zbog čega su obrađena poglavlja interpersonalne komunikacije i same interne komunikacije. Etičnost interne poslovne komunikacije u marketinškim i agencijama za odnose s javnostima ispitali smo provedenim istraživanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija